phpBB.nl Awards 2005

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 22 jan 2006, 16:20

Gefeliciteerd winnaars!

Ik ben heel erg blij met de 10de plaats, voor 1 jaar tijd vind ik dat ik veel heb berijkt en echt trots mag zijn met mijn cijfer!

Ook met het commentaar ben ik erg blij, ik weet dat het eentoning is, maar dat is juist wat het forum zo lekker rustig laat overkomen ;)

Overigens kwam mijn beoordeling wel redelijk met elkaar overeen, en ik moet zeggen, ik kan zelfs niks anders zeggen, als sta ik niet in de top drie, het is fijn dat ik eindelijk een mooie beoordeling heb gekregen :D

Wat ik helaas wel jammer vind is dat er vele mods zijn geplaatst die de uitstraling van het forum hebben verandert zoals de caragoryhack. Jammer dat dit soort dingen niet echt worden meegeteld als een mod :( Dr zitten inmiddels nu rond de 50 mods, van gigagroot tot minimaal in mijn forum verwerkt, en dan is het best jammer dat dat over het hoofd word gezien, en dat nog terwijl er een hele catagorie op mijn forum is geweid aan de veranderingen en daar makkelijk wat tussenuit had kunnen worden gehaald :P

Toch vraag ik me af, heeft mosy nou WEL of niet cijfers uitgedeeld? Want commentaar staat er niet bij.. is het dan alleen op 2 juryleden gegaan of op meer?

Heel erg bedankt team voor deze 2005 awards!!!

(p.s. overigens heb ik geen 10de plaats maar deel ik de 9de plaats samen met Spambot ;) )

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 22 jan 2006, 16:32

neen mosy heeft geen cijfer gezet.

Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 22 jan 2006, 16:45

Ook het commentaar van WebmasterX:
Ook leuk bedacht is het nieuwe berichten en geen nieuwe berichten positie heb ik zelf nog niet eerder gezien. Alleen jammer dat het plaatje hiervoor niet in teken staat van de vogeltjes.
Erg jammer is dat het over het hoofd is gezien dat het birdPLANET heet, en die bolletjes planeten moeten voorstellen ;) Dus het komt wel degelijk terug in het forum ;)

Opzich best onredelijk dat er niet nog gauw een ander jurylid heeft mogen meedoen, dit maakt de telling toch niet helemaal correct omdat een 3de altijd nogdig is om nog een wenteling in het cijfer te geven (desalniettemin had ik dan ook omlaag kunnen gaan, maar het was dan wel eerlijker geweest.)

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 22 jan 2006, 17:42

Heb zelf niet meegedaan maar de mensen die WebmasterX en Websitenet een beetje kennen hadden toch beter kunnen inspelen op die mensen.
Er is bij de juryleden toch teveel ingegaan van eigen smaak heb ik het idee.
Toch jammer.
[+] Isento at DeviantArt

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 22 jan 2006, 17:56

Gefeliciteerd Jh0n!

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 jan 2006, 18:04

Had Barki sowieso hoog ingeschat dat hij het zeker zou halen en de Rollercoasterpark forums natuurlijk ;) Heel goed gedaan allemaal :P
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

mr_ski

Bericht door mr_ski » 22 jan 2006, 18:18

Wow!

Heel gaaf dit! Ik was er gewoon een beetje stil van.. een tweede plaats! Super en onwijs bedankt, iedereen die aan deze awards heeft meegewerkt en iedereen die heeft geholpen bij het maken van RctMiracles. Super :)

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 22 jan 2006, 18:30

En zie paulus en svennson :P *lacht* En svennson zijn forum is WEL phpBB, alleen dat bericht, mwa, daar is volgens mij niks van gekomen. :)

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 22 jan 2006, 19:21

WOW.

Nooit gedacht dat een simpel hobby forumpje zo hoog kon eindigen o.0 .

Nou ja wat kan ik zeggen, iedereen gefeliciteerd en bedankt.

En ik ga gauw weer verder want een compleet nieuwe layout is alweer bijna af :)

(en dan nog een kleine correctie:
Ik gebruik Cyber Aliens simple subforum mod ipv ptirhiik te complex is voor mijn forum en ik het graag simpel wou houden.)
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 jan 2006, 20:43

DoubleJ schreef:WOW.

Nooit gedacht dat een simpel hobby forumpje zo hoog kon eindigen o.0 .

Nou ja wat kan ik zeggen, iedereen gefeliciteerd en bedankt.

En ik ga gauw weer verder want een compleet nieuwe layout is alweer bijna af :)

(en dan nog een kleine correctie:
Ik gebruik Cyber Aliens simple subforum mod ipv ptirhiik te complex is voor mijn forum en ik het graag simpel wou houden.)
Je hebt het ook zeker verdient! Gefeliciteerd :)
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 jan 2006, 21:50

Oke, ten eerste, gefeliciteerd john :)

Ten tweede, ik wil een paar dingen kwijt.
http://awards.phpbb.nl/inschrijvingen.php?u=3 schreef:Stijl: Heeft niet mijn persoonlijke voorkeur. Er mogen wat mij betreft meer kleuren gebruikt worden. Forum is trouwens wel goed aangepast. Moest echt even kijken of dit wel echt phpBB betrof en zie daar dit betreft dus al helemaal geen phpbb forum meer dus daarom eindigd deze beoordeling bij deze en geef ik geen cijfer.
waarom is ooit spammersheaven dan eerste geworden? Dat is toch juist het doel van deze awards. Zo veel mogelijk laten zien dat je je forum verbouwd hebt, dat het niet meer op phpbb lijkt? Dat kan aan mij liggen hoor, maar anders spammersheaven, maar ook jouw site NOOIT eerste geworden, maar een meer standaard phpbb.
Commentaar van WebmasterX:
Met alle respect voor de eigenaar en dit is dan ook geen persoonlijke aanval. Dit forum is niet de moeite waard om te beoordelen. Maar gezien hij het forum wel in kerstsfeer heeft veranderd wel een beoordeling.
Ik kan tegen kritiek, en weet dat mijn site niet de mooiste is, en vind dat zelf ook. MAAR, zeg dan tenminste WAT er niet goed is. Hier kan ik geen ene *** mee. WAT vind je er lelijk aan, WAAROM is hij niet te bezoeken enz. Zo kan ik er wat mee, en het later aanpassen. Ik weet dat mijn designs niet super zijn, maar doe zeker wel mijn best.
Leuke navigatie maar wel onnodig lastig.

Als je het forum gevonden hebt (ik vond er twee?) dan is het menu links steeds weer ingeklept en moet je steeds weer uitklappen en dat werk behoorlijk irritant en chaotisch.
Hmm, ik denk dat er 2 keer forum stond door een fout in de xml. Zal er naar kijken. Tevens zla ik zorgen dat hij standaard uitgeklapt blijft, wanneer je hemt uitklapt.
Het design is wel mooi maar niet erg speciaal. De gradiënts op deze manier worden vaker gebruikt en de gradiënts in het forum zelf komen mij bekend voor.
Alles is zelf gemaakt, wel met enige hulpt van een aantal. Niks is van een ander forum "gejat".

Ik ben het absoluut eens met de uitslag, alleen vind dat het commentaar wel beter gekunt had, zodat sommige mensen er ook nog wat aan hebben, die hun site willen verbeteren ;)

(Enne, nog een klein dingentje: (2.0 + 6.2) / 2 = 4.1 :))

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 23 jan 2006, 01:22

Even een korte speech, ben niet helemaal nuchter .. vandaar.
Ik las zojuist op mijn eigen forum dat ik de awards voor dit jaar heb gewonnen, wij (de crew/de leden en andere die zich inzetten) zijn natuurlijk erg blij met winst en zullen proberen het niveau steeds omhoog te krikken.

Overigens vind ik het leuk dat ik, met mijn beperkte kennis php/html, toch nog deze award heb kunnen winnen, toont maar aan dat je dus geen kei hoeft te zijn in het een en ander om toch hoog te eindigen.
Ik wil bij deze natuurlijk Stef en co. bedanken voor de lof enz., en natuurlijk Mosymuis want dankzij hem ben ik zelf een forum begonnen.
In het begin door dezelfde persoon afgekraakt, later geprezen en nu hem mogen opvolgen .. wat een eer allemaal. :wink:

Anyway, ik vond er een boel forums bij zitten die ook met de top mee hadden kunnen doen, sommige waren wat mooier en hadden minder mods en de ander had de techniek erachter top voor elkaar maar kwamen er niet helemaal uit in photoshop had ik het idee.
De RTC site was voor mij echt een favoriet, fantastische site .. keep up the great work! :bier:
Alle andere natuurlijk ook, bovendien wil ik graag Paulus, Svensson, Bee, Stef en alle andere bedanken voor hun gemaakte mods, vrije tijd en antwoorden want anders was het nooit gelukt.
Double_J ook bedankt, mede door jouw template draait het forum erg snel en ziet het er gelikt uit, want niet iedereen waardeerd de 80's look. :D

Ik dank verder alle leden op me eigen forum, de familie, de hosting en alle andere die ik vergeten ben en veel succes de volgende keer. :bier:
Sluit me btw wel aan bij enkele hier die vinden dat de boel meer uitgewerkt mag worden, al is het natuurlijk al leuk genoeg dat jullie het doen.
Barki.nl

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 23 jan 2006, 01:57

Even tussendoor: Jh0nny ik blijf je sig geweldig vinden :D
Spammersheaven.nl: modified by mosymuis.nl, *beep* by Rik!
*sniffelt bij herinneringen aan de overname*
Eefjuh schreef:Opzich best onredelijk dat er niet nog gauw een ander jurylid heeft mogen meedoen, dit maakt de telling toch niet helemaal correct omdat een 3de altijd nogdig is om nog een wenteling in het cijfer te geven (desalniettemin had ik dan ook omlaag kunnen gaan, maar het was dan wel eerlijker geweest.)
Dit is verlede jaar gebeurd ja. En ik kan je vertellen dat is geen pretje. Maar dit jaar is dat niet gelukt. Redenen zal ik in het midden laten.

Uiteraard wil ik de winnaar dan ook hartelijk feliciteren met zijn prestatie. En de rest van de mensen die mee hebben gedaan natuurlijk ook.

Stef verdient een bedankje voor het orginiseren van deze derde editie van de phpBB awards. En ik vind het helemaal lachwekkend dat bij de screenshot van de winnaar gewoon mijn WhatPulse Geek Window erop staat. Jh0nny sorry hiervoor maar ik was te lam om nog eens een nieuwe te maken ;)
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 23 jan 2006, 10:30

Bas schreef:En zie paulus en svennson :P *lacht* En svennson zijn forum is WEL phpBB, alleen dat bericht, mwa, daar is volgens mij niks van gekomen. :)
ik veronderstel dat al wie niet mee deed nog slechter scoort :lol:

en de discussie is gesloten . (citaat stef)

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 23 jan 2006, 10:39

-=|Rik|=- schreef:En ik vind het helemaal lachwekkend dat bij de screenshot van de winnaar gewoon mijn WhatPulse Geek Window erop staat. Jh0nny sorry hiervoor maar ik was te lam om nog eens een nieuwe te maken ;)
Die viel me ook al op ja. :lol:
Barki.nl

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 jan 2006, 11:00

Die staat er toch bij wel meer :p

gideonr
Contacteer:

Bericht door gideonr » 23 jan 2006, 11:08

wil ik direct ook nog even wat kwijt over de beoordeling van WebSiteNet over mijn site..
Een van de dingen waar je rekening mee moet houden bij het maken van een site is dat het in alle goed browsers werkt. (...), maar in firefox heb ik een horizontale scrollbar omdat de eerste kolom net zo groot is als het logo waardoor de hele stijl verpast wordt.
Alleen de firefox bug verpest alles, dus ook de score.
Ik weet niet hoor, maar ik kan geen fout ontdekken. Misschien moet je je browsers een updaten?

Screenshots via:

internet explorer ¦ mozilla firefox ¦ opera ¦ netscape
Laten we eerlijk zijn, je bent nu al mislukt!

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 23 jan 2006, 17:04

Wil niet lullig zijn maar heb ook problemen in FireFox met jouw site, dus je kunt lastig het jurylid de schuld geven. :D
Bij mij rekt ie ook alle tabellen uit waardoor de pagina 3x zo breedt wordt en heb daar verder op andere pagina's geen last van gehad, wel op dat forum van eefje maar dat is later ook verholpen.
Dat probleem zit dus gewoon bij jou, bij bepaalde browsers. :bier:
Barki.nl

gideonr
Contacteer:

Bericht door gideonr » 23 jan 2006, 17:15

Dus mijn browserprobleem geeft uiteindelijk de juiste verhoudingen weer.. en als ik dat probleem oplos krijg ik ook een site die drie keer opgerekt is. Ik ga direct op zoek!!
Laten we eerlijk zijn, je bent nu al mislukt!

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 23 jan 2006, 19:19

gideonr schreef:Dus mijn browserprobleem geeft uiteindelijk de juiste verhoudingen weer.. en als ik dat probleem oplos krijg ik ook een site die drie keer opgerekt is. Ik ga direct op zoek!!
Hier ziet je je portal er ook niet juist uit (tabellen). Na een refresh overigens wel.
Screenshotje: http://www.phpbbhost.nl/zooi/gietje.jpg

Felicititaties aan de deelnemers en winnaars natuurlijk!
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

Plaats reactie