Voor jou misschien, maar voor vele anderen misschien niet.Lady Elensar schreef:Dat wat ik zei ís duidelijk. Duh.XP-Rene schreef:Kun je iets duidelijker zijn.![]()
Koekje erbij?
Voor jou misschien, maar voor vele anderen misschien niet.Lady Elensar schreef:Dat wat ik zei ís duidelijk. Duh.XP-Rene schreef:Kun je iets duidelijker zijn.![]()
Hmm.. ik denk dat het een verslaving is. Enne, dat was gewoon even logica.XP-Rene schreef:Voor jou misschien, maar voor vele anderen misschien niet.Lady Elensar schreef:Dat wat ik zei ís duidelijk. Duh.XP-Rene schreef:Kun je iets duidelijker zijn.![]()
Koekje erbij?
Ja, vreselijk he? Dat heb ik nou ook, ik kan me niet herinneren (Korsakov?) dat ik in dit topic serieus ben geweest. Dat wil ik ook helemaal niet. Zeker niet in dit topic van hoogstaand nivo waarbij de intelligentie vanaf druipt.Lady Elensar schreef:
Vreselijk, dat sommige mensen soms zo serieus gaan praten als anderen niet serieus bezig zijn. Of mensen zien de grap niet
(nu wil ik niet zeggen dat ik hem wel altijd zie, maar mijn humor is vaak heel anders dan anderen, en dan snappen ze het vaak weer niet
)
Mwa, ik weet niet.Spambot schreef:Beter dan al die FireFox-avatars toch?Topictitel schreef:Is het een trend?
Ik heb er nog 1 gevonden:Lady Elensar schreef:En je bent ook zo snel mogelijk weer terug
Maarja, dan zal ik ook maar ff ontopic blijven: Nee, ik heb geen tentjes.Ga anders eens langs bij de buurman.. misschien heeft hij er nog één.
Dat is de reden dat ik Opera prefereer. Die naam betekend in het Noors, Duits, Nederlands, Frans en Engels hetzelfde, dus dan kan je moeilijk problemen krijgen.XP-Rene schreef:Mwa, ik weet niet.Spambot schreef:Beter dan al die FireFox-avatars toch?Topictitel schreef:Is het een trend?
FireFox is ook niet alles, vertaal het eens, dan krijg je VuurVos.
Waar slaat het op? Vuurvliegjes oke, maar VuurVos???
Neem dan Windows, ramen of vensters, in Amsterdam hebben ze het dan weer over raampies...![]()
Dit klopt in wezen wel, er worden tenslotte vensters geopend, maar dat doet VuurVos ook...
Wat is nu de moraal van dit verhaal?
Al sla je me dood, ik heb geen idee.
Wie zegt dat die tent van een man is?Bee schreef:Past die man uberhaubt wel door een gewone deur?
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij? Rare vraag.svennson schreef:is dit ons nieuw offtopic hoekje ?
Want?.....YoKev schreef:Leuke tent, lekker geurtje als je erin slaapt, en ik denk dat die van een oma is..
mischien heeft ie er ervaring meeXP-Rene schreef:Want?.....YoKev schreef:Leuke tent, lekker geurtje als je erin slaapt, en ik denk dat die van een oma is..
we hebben het nog steeds over een tent maakt niet uit wat voor tent.svennson schreef:is dit ons nieuw offtopic hoekje ?
juist Opera staat er bij mij allang op btw Versie 9 vooruitblikjeBee schreef: Dat is de reden dat ik Opera prefereer. Die naam betekend in het Noors, Duits, Nederlands, Frans en Engels hetzelfde, dus dan kan je moeilijk problemen krijgen.
Tja, wie zal het zeggen, hij vast niet, ik zou er in elk geval niet vor uitkomen.Opeltijgertje schreef:mischien heeft ie er ervaring meeXP-Rene schreef:Want?.....YoKev schreef:Leuke tent, lekker geurtje als je erin slaapt, en ik denk dat die van een oma is..
we hebben het nog steeds over een tent maakt niet uit wat voor tent.svennson schreef:is dit ons nieuw offtopic hoekje ?
een tent is een tent
Zeg je ook niet waar ze bij staatpaulus schreef:Niet die van mij, die is een stuk dikkerLady Elensar schreef:TssYoKev schreef:Leuke tent, lekker geurtje als je erin slaapt, en ik denk dat die van een oma is..Kan net zo goed van je moeder zijn.