Bij roxr heb je POP3 en SMTP.SFB schreef:Ik zie bij geen van die gratis hosts ook gratis een SMTP server. En die bij HotPOP werkt niet om de een of andere reden :s
Dus, als iemand zo'n host weet...
[ CENTRAAL ] Gratis hosting
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik raad ook roxr.com aan! Ik gebruik het voor een proxy en werkt perfect. Daarnaast raad ik ook de (nu nog) onbekende http://www.evonet.ro aan.
1000 mb ruimte , geen bandwith limits, ftp, php etc. Geen reclame, redelijk snel, helaas soms wel down vanwege bandwidth overload.
Ook mysql maar omdat het roemeens is wel beetje lastig om draaiende te krijgen.
Verwijdert ook bijna nooit accounts (tenzij je films van 700 mb gaat hosten), ook niet als iets illegaals erop staat
1000 mb ruimte , geen bandwith limits, ftp, php etc. Geen reclame, redelijk snel, helaas soms wel down vanwege bandwidth overload.
Ook mysql maar omdat het roemeens is wel beetje lastig om draaiende te krijgen.
Verwijdert ook bijna nooit accounts (tenzij je films van 700 mb gaat hosten), ook niet als iets illegaals erop staat

http://mmorpg.startkabel.nl/ Voor alle links naar MMORPG's !
-
dan kan ik zoiets ook wel verkopen voor een ''zacht'' prijsjeTHeLL schreef:geen bandwith limits, ftp, php etc. Geen reclame, redelijk snel, helaas soms wel down vanwege bandwidth overload.

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Het is gratis!lifeguard schreef:dan kan ik zoiets ook wel verkopen voor een ''zacht'' prijsjeTHeLL schreef:geen bandwith limits, ftp, php etc. Geen reclame, redelijk snel, helaas soms wel down vanwege bandwidth overload.
ik host er oa. een upload service: http://funnyfings.evogames.ro/
http://mmorpg.startkabel.nl/ Voor alle links naar MMORPG's !
Dhost.info is weer open!! Ik heb gelijk een account gerigstreerd, want ik ben Byethost zat. Er is mij veel te veel downtime. En dan niet een dag achterelkar of zo maar bijna elk dag wel versnipperd in halve minuten. En als je een tijdje in de database bezigbent(phpMyAdmin) reageert hij niet meer.
Bovendien heeft Dhost.info geen reclame, wat nauurlijk ook beter is. De url van Dhost = dhost.info.
Bovendien heeft Dhost.info geen reclame, wat nauurlijk ook beter is. De url van Dhost = dhost.info.
sudo apt-get remove windows
-
- Lady Elensar
Heb je iets tegen (verplicht) forum posting? Dan is Frihost misschien wel wat voor jou
.

-
- Lady Elensar
Nou, je bent niet verplicht om een bepaald aantal posts per dag te plaatsen. Je moet er alleen voor zorgen dat je punten aantal niet onder de 0 komt. Voor elk bericht kan je max. 2.5 punten krijgen, dus vier goede berichten, en je kunt weer tien dagen vooruit
. (Elke dag gaat er namelijk 1 punt vanaf). Ik vind het zelf wel mee vallen. 
Neem anders gewoon een kijkje. In het Nederlandse forum zijn een aantal topics waar het wel uitgelegd staat. Kan geen kwaad, toch?

Neem anders gewoon een kijkje. In het Nederlandse forum zijn een aantal topics waar het wel uitgelegd staat. Kan geen kwaad, toch?

-
- Lady Elensar
Lol
. Als je het sticky topic over punten had doorgelezen, had je het kunnen weten.
(Het antwoord was notabene door mijzelf geplaatst
).
Maar goed. Op de index van het forum staat ergens tussen de fora een apart forum, waarbij staat dat je min. 5 berichten met nuttige inhoud, en 10 punten moet hebben. En via daar kun je dan naar de account pagina om het aan te vragen.

Maar goed. Op de index van het forum staat ergens tussen de fora een apart forum, waarbij staat dat je min. 5 berichten met nuttige inhoud, en 10 punten moet hebben. En via daar kun je dan naar de account pagina om het aan te vragen.
-
hallo allemaal
ik heb byethost maar die is voor de zoveelste keer weer off
dus ik zoek een nieuwe en ik kwam op evonet
maar ik graak niet ingelogd op de ftp
je krijgt geen email met pass enzo
je krijgt dus geen info hoe het moet
dus weet er iemand met welke gegeven he moet inloggen op je ftp???
en op pagina 10 zegt men dat byethost goed is, dan moet ik er nog bij toevoegen, hij is vaak offline en je hebt geen email toegang, dus alles dat met email te maken heeft, krijgt een foutmelding (tezij je betaald)
ik heb byethost maar die is voor de zoveelste keer weer off
dus ik zoek een nieuwe en ik kwam op evonet
maar ik graak niet ingelogd op de ftp
je krijgt geen email met pass enzo
je krijgt dus geen info hoe het moet
dus weet er iemand met welke gegeven he moet inloggen op je ftp???
en op pagina 10 zegt men dat byethost goed is, dan moet ik er nog bij toevoegen, hij is vaak offline en je hebt geen email toegang, dus alles dat met email te maken heeft, krijgt een foutmelding (tezij je betaald)
- Lady Elensar
nee, ik heb een wachtwoord moeten kiezen bij de registratie maar ik heb geen mail gekregen
ik heb al vannalles geprobeerd maar ik graak niet aangemeld bij en ftp
wel bij men control panel, en daar staat ftp: admin@mijnforumnaam.hostnaam.ro
dus dat weet ik al
maar username en pass wil niet werken
ik heb al vannalles geprobeerd maar ik graak niet aangemeld bij en ftp
wel bij men control panel, en daar staat ftp: admin@mijnforumnaam.hostnaam.ro
dus dat weet ik al
maar username en pass wil niet werken
Nou ik gebruik zelf byethost
en vindt het erg slecht.
zoals al een paar leden het al zeiden.
te trage verbindingen, en gaat ook echt offline
ik heb diverse plekken geprobeerdt. maar wat raar is, is dat als ik http://www.mijnwebsite.com/install/install.php type.
dan vraag de computer mij of ik het bestand wilt openen, opslaan, annuleren meer informatie..
hoe kan ik ervoor zorgen dat hij gewoon dat pagina opent...moet ik de CHMOd ofzo veranderen?
maar goed.
ik zoek nog steeds naar een goeie host.
en kom er niet uit, en heb het ook zo spoedig nodig..
en vindt het erg slecht.
zoals al een paar leden het al zeiden.
te trage verbindingen, en gaat ook echt offline
ik heb diverse plekken geprobeerdt. maar wat raar is, is dat als ik http://www.mijnwebsite.com/install/install.php type.
dan vraag de computer mij of ik het bestand wilt openen, opslaan, annuleren meer informatie..
hoe kan ik ervoor zorgen dat hij gewoon dat pagina opent...moet ik de CHMOd ofzo veranderen?
maar goed.
ik zoek nog steeds naar een goeie host.
en kom er niet uit, en heb het ook zo spoedig nodig..