phpBB.nl nostalgie
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Aha, ja dat valt me inderdaad enorm mee de laatste tijd!
Iemand met de heggeschaar rond geweest? 

Bee schreef:Zestigmaal raden waaromProphecy schreef:Okay, okay, foute woordkeuze, ik herstel:
"..naar mijn idee is dat al van vóór Stef en Svenn het team verlieten!"
- Omdat het daar niet aan lag?
Laatst gewijzigd door Coen op 13 feb 2007, 17:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Je hebt nog nooit naar me geluisterdProphecy schreef:Ja, maar naar jou luister ik al heel lang niet meer!paul schreef:Ik heb je nog zo gewaarschuwedProphecy schreef:Goeiemiddag, het lijkt vandaag wel het Fok!forum, zo idioot snel word er gepost!
/me zet phishing filter aan, nee het is toch echt phpBB.nl...

Blijkbaar is het weer eens druk in het offtopic gedeelte...Prophecy schreef:Inderdaad, het valt me ook op dat de community nu ineens weer begint te groeien!Er zijn nu ook weer een hoop actieve supporters ineens, of heb ik gewoon een tijdje met oogkleppen op rond gelopen?
Er is nochtans 0 verandert, weird.Prophecy schreef:Ik was trouwens niet weg, maar gewoon niet actief. Iedereen weet denk ik inmiddels wel waarom dat was. Maar sinds een tijdje begint het forum weer echt op gang te komen, naar mijn idee is dat sinds een paar dagen vóór het vertrek van Stef en Svenn.
Die zijn al sinds eind januari zo goed als weg weg, ik heb ze sindsdien niet meer gehad.Bee schreef:De status 500-meldingen? De status 404-meldingen? De status 400-meldingen?
- Carlo Claessen
Steken onder water wens ik niet heren en dames, laat dit dus een algemene waarschuwing wezen.Stef schreef:Blijkbaar is het weer eens druk in het offtopic gedeelte...Prophecy schreef:Inderdaad, het valt me ook op dat de community nu ineens weer begint te groeien!Er zijn nu ook weer een hoop actieve supporters ineens, of heb ik gewoon een tijdje met oogkleppen op rond gelopen?
Er is nochtans 0 verandert, weird.Prophecy schreef:Ik was trouwens niet weg, maar gewoon niet actief. Iedereen weet denk ik inmiddels wel waarom dat was. Maar sinds een tijdje begint het forum weer echt op gang te komen, naar mijn idee is dat sinds een paar dagen vóór het vertrek van Stef en Svenn.
Die zijn al sinds eind januari zo goed als weg weg, ik heb ze sindsdien niet meer gehad.Bee schreef:De status 500-meldingen? De status 404-meldingen? De status 400-meldingen?
Stef en svenn hebben ook enorm veel hard werk verricht, dat er persoonlijke issues zijn en of waren laten we dat hier niet ter plekke stellen maar laten we het gezellig houden.
er bestaat nog zoiets als vergeven en vergeten.
Ik heb geen zin om berichten te sluiten vanwege dit soort postgedrag.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien