Zie PM/PB!Evelijn schreef:Gezocht: Iemand die een verjaardagskalender, een voorpagina voor nieuws of in die richting, de pagina 'regels' en twee extra vakken in de profielen wilt toevoegen en ervoor wilt zorgen dat de sticky's en mededelingen in een forum apart staan van de andere topics. (Ik weet het, het is heel veel)
Vereist:
- Ervaring uiteraard.
- Vertrouwen ivm ftp-gegevens.
- Aan de afspraak houden.
Teruggave:
- Een link naar je website.
- Eventueel iets anders.
[ CENTRAAL ] Gezocht scripter/designer/linkpartner
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Xanland
- Contacteer:
De extra vakken in het profiel is geregeld en de pagina met regels ook.Evelijn schreef:Gezocht: Iemand die een verjaardagskalender, een voorpagina voor nieuws of in die richting, de pagina 'regels' en twee extra vakken in de profielen wilt toevoegen en ervoor wilt zorgen dat de sticky's en mededelingen in een forum apart staan van de andere topics. (Ik weet het, het is heel veel)
Vereist:
- Ervaring uiteraard.
Teruggave:
- Eventueel iets anders.
Wie o wie zou het andere voor me willen doen?
- Impactforra
Gezocht: Iemand die wil helpen een totaal nieuw forum op te bouwen + onze eigen template maken.
De domeinnaam is al in ons bezit alleen het forum moet er nu nog op.
Vereist:
-Html Kennis
-MODS kunnen installeren
-Php Kennis
-Mooie Template kunnen maken
Wat kan ik krijgen?
-Geld
-Link op site
-Admin/Moderator op site
Alles in overleg, PM me of voeg me toe platmichael[at]hotmail[dot]com
De domeinnaam is al in ons bezit alleen het forum moet er nu nog op.
Vereist:
-Html Kennis
-MODS kunnen installeren
-Php Kennis
-Mooie Template kunnen maken
Wat kan ik krijgen?
-Geld
-Link op site
-Admin/Moderator op site
Alles in overleg, PM me of voeg me toe platmichael[at]hotmail[dot]com
Ik heb dus al een tijdje een eigen forum.
Nou is het zo dat ik zelf vrij weinig verstand van heb van ''phpbb'', dat klinkt misschien raar maar is echt zo.
Ik had altijd iemand die gratis de aanpassingen deed op mijn forum..
Maar die heeft helaas geen tijd voor .
Ik ben dus dringend opzoek naar iemand die het van hem over wil/kan nemen, om zo weer een aantal BUGS van mijn forum te halen..
Wie wilt me helpen ?
add: joinmarnixo.nl(at)hotmail(dot)com !
Of reageer in dit topic !
Alvast bedankt . :thumb:
Nou is het zo dat ik zelf vrij weinig verstand van heb van ''phpbb'', dat klinkt misschien raar maar is echt zo.
Ik ben dus dringend opzoek naar iemand die het van hem over wil/kan nemen, om zo weer een aantal BUGS van mijn forum te halen..
Wie wilt me helpen ?
add: joinmarnixo.nl(at)hotmail(dot)com !
Of reageer in dit topic !
Alvast bedankt . :thumb:
Ik zoek iemand die het voor elkaar krijgt de portal te openen ipv de index!
de trucs die op het net zwerven lukken allebei niet!
wat je ervoor terug krijgt....
tsjah, meer als een link op het frum (op de portal) kan ik niet doen..
waneer je mij hiermee wilt helpen, kun je me op msn toevoegen of een pbeetje sturen!
Met dank aan Yorick is het al opgelost!
thnx
de trucs die op het net zwerven lukken allebei niet!
wat je ervoor terug krijgt....
tsjah, meer als een link op het frum (op de portal) kan ik niet doen..
waneer je mij hiermee wilt helpen, kun je me op msn toevoegen of een pbeetje sturen!
Met dank aan Yorick is het al opgelost!
thnx
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
Inmiddels is het allemaal geregeld en heb ik geen hulp meer nodigEvelijn schreef:De extra vakken in het profiel is geregeld en de pagina met regels ook.Evelijn schreef:Gezocht: Iemand die een verjaardagskalender, een voorpagina voor nieuws of in die richting, de pagina 'regels' en twee extra vakken in de profielen wilt toevoegen en ervoor wilt zorgen dat de sticky's en mededelingen in een forum apart staan van de andere topics. (Ik weet het, het is heel veel)
Vereist:
- Ervaring uiteraard.
Teruggave:
- Eventueel iets anders.
Wie o wie zou het andere voor me willen doen?

En waar moet ik (we) dan aan denken wat voor forum idee (onderwerp)rdvlent schreef:Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een forummanagement wil doen. Als je interesse heb moet je maar contact op nemen met mijn msn
mijn msn krijg je op aan vraag via pb.
Nog hulp hier bij nodighendry schreef: Ik zoek iemand die themplate invision_blue in de portal van mxBB-Portal kan zetten.
Je krijg er voor terug: Een banner of een link op het forum.

Hier ook nog hulp bij nodig ? Pb me maar als het nodig is!marnixo2 schreef:Ik heb dus al een tijdje een eigen forum.
Wie wilt me helpen ?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Gezocht: iemand die simple subforums hack wil instaleren en mijn 2de stijl (fiblue3d)
Vereist:
Vertrouwen wegens ftpgegevens
De benodigde tijd
Msn om dingen te bespreken
Wat krijg je ervoor terug:
jou site of forum bij de links ( via overall footer )
als je lid bet van mijn forum een aparte rank ( naar keuze )
eventueel wat meer maar dat ligt eraan wat...
maar zeker geen geld
p.s. als je geen site of forum hebt komt gewoon jou naam gelinkt naar je phpbb profiel
Vereist:
De benodigde tijd
maar zeker geen geld
p.s. als je geen site of forum hebt komt gewoon jou naam gelinkt naar je phpbb profiel
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
hulp gezocht voor updates, storingen, onderhoud
Sinds enige maanden hebben we een goedlopende site, opgebouwd in Mambo. Op deze site draait een Flashchat-applicatie. Tot voor kort hadden we iemand die voor ons alle zaken die te maken hadden met Mambo, PHP en Flashchat in orde maakte. Updates, storingen, etc.... Helaas moest deze jongen er mee stoppen ivm tijdgebrek.
Wij zijn op zoek naar iemand die zijn plaats kan innemen om ons af en toe bij te staan, liefst zsm.....
We zijn op zoek naar iemand die interesse heeft om vaste webmaster van onze site te worden.
Tegenprestatie: Vanzelfsprekend een banner op onze site (indien van toepassing). Soms vrijkaartjes voor enkele grote evenementen die onze site sponsoren. Over eventuele andere tegenprestatie is te praten.
Interesse? Laat snel een berichtje achter!
Wij zijn op zoek naar iemand die zijn plaats kan innemen om ons af en toe bij te staan, liefst zsm.....
We zijn op zoek naar iemand die interesse heeft om vaste webmaster van onze site te worden.
Tegenprestatie: Vanzelfsprekend een banner op onze site (indien van toepassing). Soms vrijkaartjes voor enkele grote evenementen die onze site sponsoren. Over eventuele andere tegenprestatie is te praten.
Interesse? Laat snel een berichtje achter!
over runescape maar er hoeven alleen mods nog geinstalleerd wordenOpeltijgertje schreef:En waar moet ik (we) dan aan denken wat voor forum idee (onderwerp)rdvlent schreef:Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een forummanagement wil doen. Als je interesse heb moet je maar contact op nemen met mijn msn
mijn msn krijg je op aan vraag via pb.
Nog hulp hier bij nodighendry schreef: Ik zoek iemand die themplate invision_blue in de portal van mxBB-Portal kan zetten.
Je krijg er voor terug: Een banner of een link op het forum.pb is bereikbaar !
Hier ook nog hulp bij nodig ? Pb me maar als het nodig is!marnixo2 schreef:Ik heb dus al een tijdje een eigen forum.
Wie wilt me helpen ?
ikke wil!! ik speel owk runescape, het lijkt me leuk.
Ik heb ook een forum:
http://www.ownage-forum.nl.tp, dus misschien kunnen we het daarop doen.
Ik heb ook een forum:
Ik sta klaar, voor een derde runescape forum.. PM me maar, we praten er nog overtwisternl schreef:ikke wil!! ik speel owk runescape, het lijkt me leuk.
Ik heb ook een forum:

- Diablo Gamer
- Contacteer:
Gezocht: iemand die mijn lang_dutch vertalen van wegen niet vertalde hacks en ik heb zelf geen tijd om het te doen
Vereist:
De benodigde tijd
maar zeker geen geld
Vereist:
De benodigde tijd
maar zeker geen geld
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met phpbb, het liefst iemand met een beetje geduld die me het rustig en duidelijk in dommeblondjestaal kan uitleggen zodat ik het na een tijdje zelf kan doen (ik leer wel langzaam).
Het gaat voor nu even om de volgende dingen:
- hij geeft een mail template fout aan
- ik heb werkelijk geen idee met welk programma ik de codes moet aanpassen (kan er ook helemaal niets over vinden
)
- en we zouden graag wat extra functies willen (snelreageren, kalender, fotoboek?)
Wat je er in ieder geval voor terug krijgt is een kudde blijde dankbare jonge vrouwen. Verder valt er vast wel iets te regelen.
mijn email: deborah at dejart.nl
Het gaat voor nu even om de volgende dingen:
- hij geeft een mail template fout aan
- ik heb werkelijk geen idee met welk programma ik de codes moet aanpassen (kan er ook helemaal niets over vinden

- en we zouden graag wat extra functies willen (snelreageren, kalender, fotoboek?)
Wat je er in ieder geval voor terug krijgt is een kudde blijde dankbare jonge vrouwen. Verder valt er vast wel iets te regelen.
mijn email: deborah at dejart.nl