Edit: Ik denk dat ik het beter niet kan doen. Aan mij zul je niet veel hebben. Ik zou toch maar op zoek gaan naar iemand anders.

Ik wil wel je proberen te helpenFrEdD schreef:Gezocht: phpBB kenner!
Hiphop World is juist van start, en ik heb het forum al volledig verprutst door wat mods te proberen installeren terwijl ik het helemaal niet kan, en niets afken van php!
Degene die me wil helpen, mag dan mod worden ofzo.
Bespreken we later wel op MSN!
Voeg me toe op MSN= djfred_mcfat[at]hotmail[punt]com
PB'tje gestuurd.. =)ceeswing schreef:Ik zoek iemand die me af en toe een handje kan helpen.
Ik onderhoud een niet commercieel forum (PhP-SMF) voor mensen
die in Frankrijk wonen of er willen gaan wonen.
Pas twee maanden bezig, zie http://www.frankrijkforum.nu
Nu zoek ik iemand die meer kennis heeft van HTML dan ik. Ik wil best wat betalen maar verwacht daar de wereld niet van want ik ben maar iemand met een niet groot inkomen maar die veel plezier heeft om dit forum in de lucht te houden.
Er moet bv e.e.a. aan de template veranderd worden maar ik heb geen idee hoe ik daar aan moet beginnen.
Het is dus gewoon onderhoud van ik denk een paar uurtjes per maand.
Ik kan ongeveer 5 euro per uur betalen, ik weet dat dat niet veel is
maar ik betaal het als onkosten vergoeding.
Heeft iemand een beetje affiniteit met het onderwerp dan is het mee
genomen. Stuur me even een mailtje.
niet allemaal tegelijkIlovephpbb schreef:ik ben een betaalde website aan het maken en nu moet iedereen betalen en dan komen ze op de site
wie wil een script maken zodat ze na een uur van de site worden geflikkerd en zodat er op elke pagina word gecontroleerd of je hebt betaald
betalen.php moet ongeveer dit doen:
1)maak verbinding met database
2)zet in database klantnr+timestamp van betalen
3)sluit verbinding
andere pagina's moeten dan dit ongeveer doen:
1)maak verbinding met database
2)kijk welk timestamp het nu is
3)kijk welk timestamp er in de database staat
4)controleer of (timestamp_database + geldigheid betaling)>timestamp_nu ? ga naar binnen : ga naar betalen.php
vergoeding link+banner
voor andere vergoedingen kun je pmen
Yeah, een hiphop site 8)FrEdD schreef:Ik ben van Hiphop World zoek een scripter.
De bedoeling is dat u een database kan scripten.
Aangezien er daar geen mod voor bestaat...zou er moeten gescript worden.
Dit kan een mnegeling zijn van de lexicon en de knowledge base maar dat zullen we wel zien.
Interesse? Voeg me toe op MSn (djfred_mcfat@hotmail.com) of stuur me een PM.