Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
FlorisD
-
Contacteer:
Bericht
door FlorisD » 18 apr 2003, 12:42
Maxximus schreef:nee F8
Je kan ook gewoon CTRL indrukken en dan de optie kiezen in het menu.

-
w0lfie.be
-
Contacteer:
Bericht
door w0lfie.be » 18 apr 2003, 12:53
Welke toest je moet induwen is niet vastgelegd, dat hangt af van je het merk van je BIOS... Soms is het ctrl+del, soms del, soms F9, soms F1, ...
't Komt op je scherm wat je moet intypen, en je hebt ongeveer een drietal seconden tijd om die knop in te drukken, dus neem je tijd

-
FlorisD
-
Contacteer:
Bericht
door FlorisD » 18 apr 2003, 13:03
w0lfie.be schreef:Welke toest je moet induwen is niet vastgelegd, dat hangt af van je het merk van je BIOS... Soms is het ctrl+del, soms del, soms F9, soms F1, ...
't Komt op je scherm wat je moet intypen, en je hebt ongeveer een drietal seconden tijd om die knop in te drukken, dus neem je tijd

Om in het BIOS te komen heb je volgens mij meestal DEL, F10 (compaq) of F1 nodig. Althans bij de PC's die ik tegenkom.

-
w0lfie.be
-
Contacteer:
Bericht
door w0lfie.be » 18 apr 2003, 13:08
Jups, kan zijn. En meestal hebben grote fabrikanten van pc's contracten met fabrikanten die BIOS soft schrijven, en is de BIOS in al hun pc's dus hetzelfde. Maar als ik morgen een BIOS soft schrijf, zou'k even goe kunnen instellen dat je de knoppen w, 0, l, f, i en e moet intypen om in de BIOS isntellingen te geraken... (Zou eigenlijk nog wel cool zijn, want als ze nie weten dat die 0 een nul is en geen letter o... Mehehehe)
-
Maxximus
-
Contacteer:
Bericht
door Maxximus » 18 apr 2003, 13:24
w0lfie.be schreef:Welke toest je moet induwen is niet vastgelegd, dat hangt af van je het merk van je BIOS... Soms is het ctrl+del, soms del, soms F9, soms F1, ...

maar hij had het over de veilige modus en die bereik je me F8.
en idd. de bios verschilt per fabrikant.
hoewel het bijan altijd DEL is.
-
michaa113
-
Contacteer:
Bericht
door michaa113 » 18 apr 2003, 16:19
Naja ik ga het proberen.
Maar... (ja ik blijf maren) als ik me installeer gaan dan alle opgeslagen gegevens verloren?
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!