MS dos
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Heb het op de manier die ik uitlegde al duizend keren gedaan... 

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Volgens mij deugt je cd niet..
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

En de cd niet alleen, me dunktStylo schreef:Volgens mij deugt je cd niet..

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Daaar zit een pw op wat ik niet meer weetmatel schreef:Wanneer je pc niet wil opstarten vanaf cdrom, staat dit waarschijnlijk uit in het bios. Dan moet je tijdens het opstarten op DEL of F1 of wat voor jou pc van toepassing is drukken. Dan kun je wel aangeven dat hij vanaf cdrom moet opstarten.

Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
nee dat is lekker slim...
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined

Dan ben je niet echt slim..
Toevallig geen computer progameurs ofzo in de familie??
En niet toevallig winkeltje ergens in de buurt..
Bij ons in waalwijk is een winkel waar ze pas alles voor mij hebben gedaan..ze zijn er 3 uur mee bezig geweest met het installen van dingen zoals XP en heel de rotzooi erop en het koste me 15€..
Toevallig geen computer progameurs ofzo in de familie??
En niet toevallig winkeltje ergens in de buurt..
Bij ons in waalwijk is een winkel waar ze pas alles voor mij hebben gedaan..ze zijn er 3 uur mee bezig geweest met het installen van dingen zoals XP en heel de rotzooi erop en het koste me 15€..
[+] Isento at DeviantArt
als je de PC open maak zit er een batterij.michaa113 schreef:Daaar zit een pw op wat ik niet meer weetmatel schreef:Wanneer je pc niet wil opstarten vanaf cdrom, staat dit waarschijnlijk uit in het bios. Dan moet je tijdens het opstarten op DEL of F1 of wat voor jou pc van toepassing is drukken. Dan kun je wel aangeven dat hij vanaf cdrom moet opstarten.
als je deze voor een minuut of 5 er uit haalt en dan weer terug dan zal als het goed is het password er uit zijn.
helaas zijn ook alle instellingen op standaar d dus zul je deze handmatig goed moeten zetten.
andere optie (de jumper voor een seconde of 4 a 5 omzetten) welke jumper kijk in het boekje van je moederbord.
Ik zal het zo proberen.Maxximus schreef:als je de PC open maak zit er een batterij.michaa113 schreef:Daaar zit een pw op wat ik niet meer weetmatel schreef:Wanneer je pc niet wil opstarten vanaf cdrom, staat dit waarschijnlijk uit in het bios. Dan moet je tijdens het opstarten op DEL of F1 of wat voor jou pc van toepassing is drukken. Dan kun je wel aangeven dat hij vanaf cdrom moet opstarten.
als je deze voor een minuut of 5 er uit haalt en dan weer terug dan zal als het goed is het password er uit zijn.
helaas zijn ook alle instellingen op standaar d dus zul je deze handmatig goed moeten zetten.
andere optie (de jumper voor een seconde of 4 a 5 omzetten) welke jumper kijk in het boekje van je moederbord.
Maar gaan ook alle opgeslagen instellingen op je pc verloren?
En gedownloaden dingen?
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Alleen je BIOS-informatie.michaa113 schreef:Ik zal het zo proberen.Maxximus schreef:als je de PC open maak zit er een batterij.michaa113 schreef: Daaar zit een pw op wat ik niet meer weet
En gedownloaden dingen?
LET OP! Je moet wel weten wat je doet!
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Ah ik snap het (niet dus)FlorisD schreef:Alleen je BIOS-informatie.michaa113 schreef:Ik zal het zo proberen.Maxximus schreef: als je de PC open maak zit er een batterij.
En gedownloaden dingen?
LET OP! Je moet wel weten wat je doet!
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Als je BIOS reset (batterij wegnemen of jumper even op twee andere pinnekes steken) dan gebeurt er nix op je harde schijf, wel in het geheugen waar BIOS is in op geslagen (gedeeltelijk ROM). De BIOS instellingen worde dan gewoon weer op fabrieksinstellingen geplaatst.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Maar dan moet je natuurlijk wel weten wat die instellingen zijn!Maxximus schreef:ja je gaat daarna naar je BIOS (meestal met delete met het opsatrten) en dan kun je de instellingen were goed zetten.
Meestal is AUTO wel goed btw.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
naar msdos
TErwijl de pc opstart moet je op één van de F-toetsen drukken om in veilige modus op te starten.
Ik denk F5
Ik denk F5