Site gaat niet naar index...

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Sebastiaan2003
Contacteer:

Site gaat niet naar index...

Bericht door Sebastiaan2003 » 29 mei 2004, 11:38

Ik heb net me site geupload, maar als ik dan naar het adres: http://sebastiaanonline.50free.org ga dan krijg ik gewoon een directory listening. Ik heb al een index.htm geplaatst maar werkt allebei niet. Voordat ik hem vanmiddag opnieuw uploade deed die het wel gewoon. Als ik naar http://sebastiaanonline.50free.org/index.htm ga werkt die wel Wat is het probleem?

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 29 mei 2004, 11:50

Ik vermoed een instelling binnen 50Free (hoe heb je je eigenlijk voor die host aangemeld, want bij mij staat er nog steeds dat ze weer op 15 januari 2004 (zo'n 5½ maand geleden) opengaan?)!

Sebastiaan2003
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan2003 » 29 mei 2004, 11:52

cartoontje schreef:Ik vermoed een instelling binnen 50Free (hoe heb je je eigenlijk voor die host aangemeld, want bij mij staat er nog steeds dat ze weer op 15 januari 2004 (zo'n 5½ maand geleden) opengaan?)!
Ja dit account heb ik als sinds november...hebben misschien meer mensen met 50free hier last van?

bedankt voor de reacties, het is opgelost door een.httaccess file te plaatsen met deze inhoud Options -Indexes
DirectoryIndex index.htm index.html default.htm default.html

Plaats reactie