poll kindertent betalen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
er zijn ook mense onder de 14 die veel van webdesign afweten. bv: ikzelfLeipo schreef:Kindertent is een soort Cu2 voor de kindertjes onder de 14 die nog niks van de computer afweten.
Tis niet echt geschikt voor hier alleen voor de ''n00bische'' webmastertjes die zich groot voelen.

kindertent is voor mensen die niet eens het verschil weten tussen coding en design --> n00bs dus
- WebSiteNet
- Contacteer:
Idd deze persoon verveelt zich blijkbaarheadout schreef:Wat heeft dit in godsnaam met phpBB te maken

http://www.nemesisfx.6x.to/ Ruleeeeeeeeez
Oeps had niet op de tijd geletheadout schreef:Jij ook kennelijk, want dit topic is al meer dan drie maanden oudplok schreef:Idd deze persoon verveelt zich blijkbaarheadout schreef:Wat heeft dit in godsnaam met phpBB te maken

- CG bandicoot
- Contacteer:
Dan wil je niet weten hoe het er online aan toegaat in Tony hawk underground. Daar is het nu 'Hug a n00b' week.headout schreef:Mensen die anderen "noob" noemen voelen zich vaak ook erg groot, maar zijn maar heel klein. De term "noob" is zó neerbuigendLeipo schreef:Tis niet echt geschikt voor hier alleen voor de ''n00bische'' webmastertjes die zich groot voelen.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>
nog niks van computers weten???Leipo schreef:Kindertent is een soort Cu2 voor de kindertjes onder de 14 die nog niks van de computer afweten.
Tis niet echt geschikt voor hier alleen voor de ''n00bische'' webmastertjes die zich groot voelen.
ik ben er lid van maar ik kan allang met php en java html enz bezug gaan.
ik ben een pcfreak hoor haha

Al die andere Online game sitejes zitten vol met dialers en das gelukkig niet bij deze. Dat is wel weer goed hieraan. Maar is idd eigelijk zinloos tijdverdrijf.Wizzie schreef:nog niks van computers weten???Leipo schreef:Kindertent is een soort Cu2 voor de kindertjes onder de 14 die nog niks van de computer afweten.
Wizzie schreef:nog niks van computers weten???Leipo schreef:Kindertent is een soort Cu2 voor de kindertjes onder de 14 die nog niks van de computer afweten.