smoesjes ik was nog op je verjaardag laatst en er stonden echt maar 10 kaarsen op je taartmosymuis schreef:Lol, nee, ik doelde niet op mezelf, ik ben 18.
Waar zijn nou echt TEVEEL forums van..
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- superman5000
- Contacteer:
Jullie zien wel iets over het hoofd: misschien kunnen jonge mensen schitterende forums bouwen, maar het leiden ervan is een ander verhaal. Nu scheer ik niet iedereen over één kam, ik ken mensen van 13 die een stuk beter kunnen discussiëren en beslissingen kunnen nemen dan anderen van 17, dus dat verschilt van persoon tot persoon. Maar ik denk wel dat leeftijd hier over het algemeen bepalend voor is.
Laatst gewijzigd door mosymuis op 26 mar 2004, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- superman5000
- Contacteer:
- superman5000
- Contacteer:
- superman5000
- Contacteer:
de tienermoederforums schieten als paddestoelen uit de grond...
En hett l*llige is, al die mensen die op forum a komen komen ook op forum b en c en d en e...kortom ze zijn allemaal hetzelfde...
Ben ik blij dat ik eigen hersenen heb, en dat mijn forum anders is.
ik heb alleen nog nooit een forum gezien over uhm uhm
geen idee eigenlijk, er zijn er zoveel...
enne over een groot filmforum..
ga eens kijken op http://www.filmtotaal.nl
Daar zit een ook een erg groot forum bij!
En hett l*llige is, al die mensen die op forum a komen komen ook op forum b en c en d en e...kortom ze zijn allemaal hetzelfde...
Ben ik blij dat ik eigen hersenen heb, en dat mijn forum anders is.
ik heb alleen nog nooit een forum gezien over uhm uhm
geen idee eigenlijk, er zijn er zoveel...
enne over een groot filmforum..
- voetbalstats
- Contacteer:
Wat is TEVEEL? Denk dat een ieder die een website heeft het als een leuke toevoeging op zijn site ziet, waarin je bezoekers van je site de mogelijkheid biedt om over dat onderwerp met elkaar te discussiëren en/of vragen te stellen.
Laatst gewijzigd door voetbalstats op 25 mei 2004, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Tsja, ik begrijp je punt, maar zouden jij en ik dan ook een forum hebben?
Ik vraag me ook wel eens af of de grens om een forum te starten niet iets te laag is (binnen 30 minuten heb je een nieuw Lycos forum draaien met Nederlandse taal en template
), maar aan de andere kant is het ook een mooie ontwikkeling dat hoogstaande software als deze gratis ontwikkeld wordt.
Ik vraag me ook wel eens af of de grens om een forum te starten niet iets te laag is (binnen 30 minuten heb je een nieuw Lycos forum draaien met Nederlandse taal en template

de fun en spam forums schieten ook als paddestoelen uit de grond, maar spam en fun zijn eigenlijk ook hele makkelijke onderwerpen.BiancaN schreef:de tienermoederforums schieten als paddestoelen uit de grond...
je hoeft niet perse specifieke mensen te hebben, alleen mensen die gewoon veel willen posten en wat willen praten en zo. (wazige omschrijving).
bij andere forums heb je meestal mensen nodig die ook in intresse in het onderwerp hebben of er mee te maken hebben.
klopt. had ik gezien.BiancaN schreef: enne over een groot filmforum..
maar toch heb ik al een filmforum bij mijn muziekforum geduwd.
ik zie wel hoe het afloopt. eerst zorgen dat er goede koppelingen zijn tussen beide.