Hoi,
Ik zie dat jullie het over hotmail e.d. hebben, ik heb daar een vraag over. Ik wil in mijn forum mijn hotmailadres koppelen omdat je dan via messenger een popup krijgt als er een e-mail binnenkomt. Helaas komt mijn email helemaal niet binnen op mijn hotmail adres ondanks dat ik naar mijn idee alles goed heb ingevoerd. Ik heb nu een e-mail adres van ilse ingevoerd en daar komt mijn e-mail wel binnen maar die kan ik weer niet koppelen aan mijn messenger zodat ik geen popup krijg en ik iedere keer moet inloggen om te kijken of er nieuwe berichten zijn. Kan het zijn dat ik in het configuratiescherm iets moet wijzigen met de smtp server. Die staat nu op nee aangevinkt en er staat verder ook niets ingevuld. Zou ik daar iets mee moeten doen. en zo ja wat moet ik daar dan invullen bij smtp server adres, smtp gebruikersnaam en smtp wachtwoord.
groeten Yvon
hotmail.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen