Nick Berg video....
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Nick Berg video....
Wie heeft de video gezien??
ik niet iig, maar iemand anders wel en die heeft t verteld...
Mooi dus dat ik dat niet ga kijken.....
ik niet iig, maar iemand anders wel en die heeft t verteld...
Mooi dus dat ik dat niet ga kijken.....
- superman5000
- Contacteer:
- desert spider
- WebSiteNet
- Contacteer:
Nieuwsgierig naar ? een man zen kop wordt er afgesneden, je hoort hem schreeuwen, lekker bloederig, en ff later staan ze te zwaaien met z'n kop.P.T. schreef:het is erg, maar ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk...
Heb het filmpje niet gezien, en ga het ook niet bekijken. Ben er dus niet echt nieuwsgierig naar.
Laat maar weten hoe lang je maag draaide als je gekeken hebt

Dan weet je er vrij veel van, wist zelf alleen dat zijn kop eraf ging.
Als ik dit soort walgelijke zooi wil zien kijk in wel op rotten.com
Ze dachten trouwens dat het fake was he, was een interview met de ouders van die gozer en die leken nog minder aangeslagen als toen mijn hamster dood ging
Dus zou me niet eens veel verbazen als dit gewoon gefaked is om de aandacht van die martelingen af te houden en die Irakezen rustig te houden maarja, dat laatste zijn maar geruchten he

Als ik dit soort walgelijke zooi wil zien kijk in wel op rotten.com

Ze dachten trouwens dat het fake was he, was een interview met de ouders van die gozer en die leken nog minder aangeslagen als toen mijn hamster dood ging

Dus zou me niet eens veel verbazen als dit gewoon gefaked is om de aandacht van die martelingen af te houden en die Irakezen rustig te houden maarja, dat laatste zijn maar geruchten he

Barki.nl
ik ben er niet nieuwsgierig naar, ik zag beelden op het nieuws op tv dat ze hem op zen zij legden en wilden gaan snijden (toen hielden de beelden op) en daar werd ik dus al niet goed van!!! Ik kan tege een stootje maar zoiets hoef ik niet te zien. Heb ooit iets soortgelijks gezien en tis echt geen pretjeStefkuh schreef:Ja tuurlijk is het nieuwsgierigheid, iedereen heeft het erover en uit nieuwsgierigheid ga je het toch kijken.Faktory schreef:Nieuwsgierig naar ? een man zen kop wordt er afgesneden, je hoort hem schreeuwen, lekker bloederig, en ff later staan ze te zwaaien met z'n kop.