ik van die funforums enzo... ookwel spamforums enz... kijk zoals spammersheaven die niet, je kan beter spammersheaven joinen dan dat je weer een eigen spam-forum maakt... 8)
Waarom? Zoals je zelf al suggereert is het tegenwoordig haast onmogelijk om nog met een goed forumthema te komen, omdat alles al minstens 10x gebruikt is en de mensen dus al hun favoriet gekozen hebben.Nick V schreef:zoek namelijk nog een ''goed'' onderwerp.. misschien dta iemand me wil helpen![]()
+ game en computer forums.matel schreef:forums die over alles gaan
humorforums
dierenforums
Laat me je een heel goed advies geven: als je geen plan hebt... start alsjeblieft geen forum. Nog meer spam op het Net is niet wat we zoeken.Nick V schreef:en iets waar ej nogwel een forum van zou willen zien?...zoek namelijk nog een ''goed'' onderwerp.. misschien dta iemand me wil helpen
![]()
er is een pspforumLeipo schreef:Eigenlijk heel dom maar een goed designer forum voor bijv. photoshop enzo.
btw: ik begin het af en toe zelfs een beetje irritant te vinden hoe vaak er weer een nieuw forum in de show-off word geplaatst... het is gewoon niet normaal hoe vaak dat gebeurd.. de onderwerpen zijn ook meestal vreselijk "bezet" en dus niet orgineel...pspforum.nl schreef: Je laatste bezoek was op Di Sep 30, 2003 8:24 am
Berichten sinds laatste bezoek (48523)![]()
![]()
Ik ken het inderdaad maar bij dat forum heb ik het gevoel dat als ik die vragen zie het niveau veel te laag ligtPetraK schreef:er is een pspforumLeipo schreef:Eigenlijk heel dom maar een goed designer forum voor bijv. photoshop enzo.
kelly1 ofzo van hier draait er een ......
http://www.pspforum.nl/pspforum/portal.php
//edit: nu uitgebreid met photoshop!
de vragen die jij zietLeipo schreef:Ik ken het inderdaad maar bij dat forum heb ik het gevoel dat als ik die vragen zie het niveau veel te laag ligtPetraK schreef:er is een pspforumLeipo schreef:Eigenlijk heel dom maar een goed designer forum voor bijv. photoshop enzo.
kelly1 ofzo van hier draait er een ......
http://www.pspforum.nl/pspforum/portal.php
//edit: nu uitgebreid met photoshop!![]()
En bij bijv. photoshoppers.nl weer tehoog