Hoe vaak verander jij nickname?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Verander nooit van nick, heb de nick "w0lfie" nu al ongeveer drie jaar, mss iets meer. Veel kom ik niet tegen dat ie al door iemand anders in gebruik is, want wie komt er nu op om die 'o' als een nul te schrijven... Heel weinig menschen dus... Zelfs als ze't kunnen lezen zien ze't nog niet altijd 

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
Klopt..eigenlijk best wel..Negative schreef:Tjah je moet wel erg leip zijn als je jezelf leipo noemt, dat zijn er niet veel =P
Ik heb wel eens een lijpo gezien maar toen heb ik hem geleerd hoe die Leipo moest schrijven en dat er copyrights op zaten 8)

[+] Isento at DeviantArt
Ik verander mijn naam ook nooit 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Bas
- Contacteer:
Meestal gewoon Bas, en als die bezet is, gebruik ik NTAuthority 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-
Jarenlang was ik: Meiske, maar toen op gegeven moment kwamen er teveel mensen met variaties erop dat het me ging irriteren.
Toen ben ik Shadowdreamer geweest, maar die vond ik niet zo toepasselijk dus koos ik iets wat dicht bij mij lag. (Vlinders) En sinds 2 jaar ben ik Queen_Butterfly.
En als dat bezet is Boterbloempje
Toen ben ik Shadowdreamer geweest, maar die vond ik niet zo toepasselijk dus koos ik iets wat dicht bij mij lag. (Vlinders) En sinds 2 jaar ben ik Queen_Butterfly.
En als dat bezet is Boterbloempje

Ik gebruik al 6 jaar de naam Giraf712.
Is ook nooit anders geweest.
Deze naam heb ik bedacht toen ik 12 was. 7 was (en is nog steeds) mijn geluksgetal) en een Giraf (schrijf je eigenlijk als Giraffe, maar dat wist ik toen niet) vond ik mooie dieren.
Is ook nooit anders geweest.
Deze naam heb ik bedacht toen ik 12 was. 7 was (en is nog steeds) mijn geluksgetal) en een Giraf (schrijf je eigenlijk als Giraffe, maar dat wist ik toen niet) vond ik mooie dieren.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
-
dan stuur je een pb'jt naar een admin die hebben daar de kracht toe (whoeooeee)Koetje-2006 schreef:hoe verander je een nickname??
Sorrie mss domme vraag, maar plz awnser...
ik was ooit in een ver verleden neptuno (afkomstig van de planeet), meestal gebruik ik svennson (afleiding van svenn), de laatste tijd probeer ik mijn gewone naam te gebruiken svenN met 2 n's das meestal vrij door de afwijking

-
Gisteren nog mijn nickname aan laten passen van Budweiser naar Aeolus
Verder praktisch nooit eigenlijk...

-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Koetje-2006 schreef:Oh nee dat bedoel ik niet man.
Ik heb een eigen PHPBB forum...
Kan ik het in het admin-pannel aanpassen of moet je kunnen scripten (kan ik dus niet)?
ja dat kan in admin paneel bij users manage users. daar kan dat veranderen, ook is het een optie (denk ik toch 8) ) dat gebruikers hun username zelf kunnen veranderen.
vanwaar de verandering ? of is het een persoonlijke achtergrondAeolus schreef:Gisteren nog mijn nickname aan laten passen van Budweiser naar AeolusVerder praktisch nooit eigenlijk...
De nickname Budweiser die ik gebruikte is eigenlijk al erg oud, en buiten dat, begon me te vervelen. De laatste tijd gebruik ik voornamelijk de nickname Aeolus, en zo hier en daar (waar mogelijk) ben ik het ook gewoon aan het aanpassen, zodat het weer overal gelijk is 

-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
-