PDF Files maken
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
PDF Files maken
hey er schijnt een prograamatje te zijn dat vanuit word pdf files kan maken. Weet iemand waar je dat vandaan kan halen en hoe het precies heet.
Evt. kosten (bij de maker) zijn geen probleem.
Groeten en bedankt
Jeroen
Evt. kosten (bij de maker) zijn geen probleem.
Groeten en bedankt
Jeroen
ik weet welke programmatje u bedoelt denk ik
als het iets is met een printer
ik heb hem namelijk zelf ook een tijdje gehad maar je krijgt er overal zo tekstje onder dus dat werkt niet echt goed!
en ik weet ook niet meer hoe die heet ik dacht dat ik hem had gevonden op!
http://www.helpmij.nl
greetz gompie
als het iets is met een printer
ik heb hem namelijk zelf ook een tijdje gehad maar je krijgt er overal zo tekstje onder dus dat werkt niet echt goed!
en ik weet ook niet meer hoe die heet ik dacht dat ik hem had gevonden op!
http://www.helpmij.nl
greetz gompie
- Menace2Society
ik neem aan dat je weet dat photoshop een foto bewerkingsprogramma is
en dat je PDF's moet of kan bewerken in acrobar reader en writer......
Maar als je het wel hebt over photoshop en je bedoelt te zeggen dat je maar 1 foto tegelijk kan inladen dan heb je een probleem en dan kan je het beste even contact opnemen met adobe nummer staat op de papieren die je er bij hebt gekregen
uitgaande dat je natuurlijk de orginele versie hebt gekocht zo niet andere crack gebruiken.....
en dat je PDF's moet of kan bewerken in acrobar reader en writer......
Maar als je het wel hebt over photoshop en je bedoelt te zeggen dat je maar 1 foto tegelijk kan inladen dan heb je een probleem en dan kan je het beste even contact opnemen met adobe nummer staat op de papieren die je er bij hebt gekregen
uitgaande dat je natuurlijk de orginele versie hebt gekocht zo niet andere crack gebruiken.....