Filezilla
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Filezilla
Hallo, ik heb Filizilla ge download, nu heb ik een vraagje mijn engels is nu wel niet slecht slecht maar sommige termen zijn mij niet bekend. bestaat filizilla ook in het nederlans? grtz
Re: Filezilla
Je kunt in de instellingen van Filezilla de taal wijzigen.
Google is je vriend.ringo1 schreef:in de instellingen staat er geen taalkeuze. grtz

filezilla..
menu
edit - > settings -> language
succes.
menu
edit - > settings -> language
succes.
Ik ben echt blij met Filezilla.
Er ging echt een wereld voor mij open.

Er ging echt een wereld voor mij open.
Als je bedoelt wat Filezilla is!!Mark1200 schreef:Wat is het?
Dat is een FTP programma: File Transfer Protocol, Hiermee kun je bestanden naar je server uploaden of van je server halen om wijzigingen in te doen of als backup. Beetje Google werk had je het zelfde antwoord gegeven

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Waarom altijd zo streng zijnJeroen schreef:Dit is wel een phpBB forum heh

Zijn vraag is niet echt phpbb gericht maar onrechtstreeks heeft het er toch mee te maken toch.
Volg het voorbeeld eens van phpbbservice.nl waar ze helemaal niet streng zijn op dit soort postings.
Wat is er leuker dan mensen te helpen

Wij hebben hier weinig met phpBBservice te maken, en wij bepalen onze eigen regels welke wij hier handhaven.
- Carlo Claessen
Omschrijving van de forum, ik geloof dat dit soort berichten juist op zijn plaats zijn in hier aangezien ik probeer nederlands te begrijpen hier.Algemene Onderwerpen
Voor al uw zinnige zaken buiten de mooie phpBB wereld.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien