Gezocht: 2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
WebmasterX
Contacteer:

Gezocht: 2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Bericht door WebmasterX » 17 mar 2003, 13:51

Voor onze developersgroep zoeken wij:

2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Zutfun.nl is een jongerenwebsite gericht op de jeugd in en rondom de gemeente Zutphen. De website wordt volledig beheert door jongeren tussen de 12 en 23 jaar met uitzondering op de eigenaren van de website. Iedereen die meewerkt aan Zutfun doet dit vrijwillig en niemand krijgt hiervoor betaald ook de eigenaren niet. De website draait voor een grootdeel op een subsidie van de gemeente Zutphen en is deel van een experiment genaamd "Digitaal communiceren met Zutphense jeugd" dit experiment is in september 2002 ingegaan voor een periode van 2 jaar. Zutfun is wel een zelfstandige organisatie die dus zelf bepaald wat zij wel en niet doen met de website. Omdat er in de komende periode een aantal projecten van start zullen gaan zoeken wij 2 mensen die samen met de eigenaar "WebmasterX" deze projecten zou willen realiseren.

Zutfun zal dit jaar met een nieuw systeem komen waarop de website gaat draaien. Dit systeem zal gebouwd worden op het huidige phpBB maar zal onafhankelijk kunnen draaien. Om dit te kunnen realiseren hebben wij 2 programmeurs / developers nodig die enigszins bekend zijn met het phpBB systeem. Uiteraard is een redelijke kennis van PHP en MySQL hierbij noodzakelijk.

Takenpakket:
Het voornaamste is het ontwikkelen van diverse nieuwe rubrieken voor de website die aansluiten op de nieuw te ontwikkelen portaal voor Zutfun. Het bedenken van nieuwe mogelijkheden die ten goede komen voor de gebruikers van Zutfun en op verzoek van de beheerdersgroep ideeën vormgeven en uitwerken.

Eisen:
1. Je moet zelfstandig kunnen werken
2. Enig vorm van perfectionisme
3. Ouder dan 16 jaar
4. Ruime ervaring met PHP, MySQL
5. Leergierig
6. Verantwoordlijksheidsgevoel
7. Stressbestendig
8. Uitstekende kennis van HTML en CSS

Denk jij geschikt te zijn voor Zutfun en heb je tijd over of is programmeren een hobby van je? Stuur dan een e-mail naar webmasters@zutfun.nl met daarin een pasfoto en een motivatie waarom jij geschikt bent voor deze vacante plek. Bij voorkeur zien wij graag afgeronde projecten of andere voorbeelden van jouw werk om een goede beoordeling te maken.

Vacature geopend op: 17-03-2003

url is http://www.zutfun.nl

Met een vriendelijke groet,

WebmasterX

WebmasterX
Contacteer:

Bericht door WebmasterX » 21 mar 2003, 11:57

Helemaal niemand? Ook niet als ik zeg dat daarbij ook het ontwikkelen van een phpbb portal hoort?

Plz?

WebmasterX

Aeolus

Bericht door Aeolus » 22 mar 2003, 13:16

mwah, ik wil je best helpen met het fixen van een custommade portaltje, maar ik ben geen phpkenner... absoluut niet... ik ben een phpBB kenner, dat dan weer wel... maar daartussen zit nog heel wat verschil...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

WebmasterX
Contacteer:

Bericht door WebmasterX » 24 mar 2003, 17:11

Budweiser schreef:mwah, ik wil je best helpen met het fixen van een custommade portaltje, maar ik ben geen phpkenner... absoluut niet... ik ben een phpBB kenner, dat dan weer wel... maar daartussen zit nog heel wat verschil...
Ja ok maar maak je ook zelf mods voor phpbb?

WebmasterX

Aeolus

Bericht door Aeolus » 24 mar 2003, 18:16

nope... dat niet
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 24 mar 2003, 18:28

Neem eens kontakt op met mij via mail!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Plaats reactie