is phpbb gratis?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
is phpbb gratis?
Is het gratis moet je betalen voor de serverkosten of weet ik veel.
Re: is phpbb gratis?
Het PHP script PhpBB zelf is gratis, mits je de copyright onderaan de pagina laat staan. PhpBB zorgt zelf niet voor hosting, daar moet je zelf voor zorgen.rub1614 schreef:Is het gratis moet je betalen voor de serverkosten of weet ik veel.
Dit kan wel geld kosten. Er zijn echter ook gratis servers die PHP (en MySQL, wat je ook nodig hebt) ondersteunen, zoals Tripod en http://www.haz.dk.
Ook kan je gebruikmaken van een (bijna) gratis PhpBB-service, zoals MessageBoard
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: is phpbb gratis?
Nog iets erbij.FlorisD schreef:Het PHP script PhpBB zelf is gratis, mits je de copyright onderaan de pagina laat staan. PhpBB zorgt zelf niet voor hosting, daar moet je zelf voor zorgen.rub1614 schreef:Is het gratis moet je betalen voor de serverkosten of weet ik veel.
Dit kan wel geld kosten. Er zijn echter ook gratis servers die PHP (en MySQL, wat je ook nodig hebt) ondersteunen, zoals Tripod en http://www.haz.dk.
Ook kan je gebruikmaken van een (bijna) gratis PhpBB-service, zoals MessageBoard
Het enige verschil van Messageboard met Tripod en Haz is dat je zelf niks kan installeren (Mods of Hacks) op het Forum. En dat Messageboard al jouw gegevens bezitten enzo.
lastmodified.net
Jup eigenlijk verdienen ze er toch wel veel mee..
Gewoon wat mannetjes betalen om per dag zo'n 10 phpBB forumpjes aan te maken en dat is het...daar vangen ze flink geld voor..

Gewoon wat mannetjes betalen om per dag zo'n 10 phpBB forumpjes aan te maken en dat is het...daar vangen ze flink geld voor..
[+] Isento at DeviantArt
Je hebt het over MessageBoard? Daar weet ik toevallig alles vanaf, want ik zit daar elke dag op het forum (moderator).Leipo schreef:Jup eigenlijk verdienen ze er toch wel veel mee..![]()

En dat forums aanmaken gaat daar btw volautomatisch.

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting