Londonvasion 2008
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Londonvasion 2008
Zestig pond is mij te duur, ik zat eerder te denken aan 20 euro ofzo 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Hmm, de straat is niet zo comfortabel maar spotgoedkoop 

Het rammelt nu aan alle kanten....
Ja verbinding naar Londen is niet echt optimaal, maar het werkt! 

Hoe loopt die verbinding nu? Vanaf London naar de States naar mijn PC?....
Londen -> San Fransisco -> Talkshoe server -> je pc volgens mij 

Er zijn nog meer foto's, deze had ik nog niet gezien.
Als paul dit leest: heb je die oude roetsbak die laptop heet nu nog niet vervangen
Als paul dit leest: heb je die oude roetsbak die laptop heet nu nog niet vervangen

Donaties voor het Pauls laptop Fonds zijn altijd welkomBee schreef:Er zijn nog meer foto's, deze had ik nog niet gezien.

Rofl.BetaDevil schreef:[img]

Trouwens, verander je naam naar BeaDevil ofzo.

misschien wat laat, maar, smakelijkpaul schreef:Donaties voor het Pauls laptop Fonds zijn altijd welkomBee schreef:Er zijn nog meer foto's, deze had ik nog niet gezien.
Als paul dit leest: heb je die oude roetsbak die laptop heet nu nog niet vervangen(Hij zit op het moment lekker te dineren in het hotel
)

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, maar 1- er raken was moeilijk en 2- ook nog eens duur, voor 1 dagje
BTW. Doneren voor Dark Inca's PC mag ook altijd hoor xD.
Je bedoelt dus: inclusief BTW?!Dark Inca schreef:BTW. Doneren voor Dark Inca's PC mag ook altijd hoor xD.

Ik had er ook best graag bij willen zijn, maar ja 
BTW Doneren voor een nieuw kapsel is altijd welkom

BTW Doneren voor een nieuw kapsel is altijd welkom

Nee, hij bedoelt dat je Belastings Toegevoegde Waarde moet doneren :pMid schreef:Je bedoelt dus: inclusief BTW?!Dark Inca schreef:BTW. Doneren voor Dark Inca's PC mag ook altijd hoor xD.
Ik zou blij zijn met de BTW hoor :') Als jullie nou hééél veel kopen, heb ik zo een nieuwe PC bij elkaar. Hoewel ik al blij ben met mijn nieuwe beeldscherm dat maar niet lijkt te wennen. Ik sta elke keer te kijken van de kwaliteit. xD
Maar ik wil het hier nu verder gewoon over Londen hebben....De Londonvasion om precies te zijn.
^^
Maar ik wil het hier nu verder gewoon over Londen hebben....De Londonvasion om precies te zijn.

Is de kwaliteit dan zooo slecht? Zwart wit is wel goedkoop jahLucas schreef:Ik zou blij zijn met de BTW hoor :') Als jullie nou hééél veel kopen, heb ik zo een nieuwe PC bij elkaar. Hoewel ik al blij ben met mijn nieuwe beeldscherm dat maar niet lijkt te wennen. Ik sta elke keer te kijken van de kwaliteit. xD
Maar ik wil het hier nu verder gewoon over Londen hebben....De Londonvasion om precies te zijn.^^

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Wie is er ook zo niet benieuwd naar de video's?