Phpbb.nl Irc
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Phpbb.nl Irc
Hele belangrijke dingen kunnen dan toch als quote in een speciaal topic worden gepost, als backup?
Voormalig Support Teamlid
Bee schreef:En je hebt zonder technische hulpmiddellen niet een duidelijk overzicht van het verleden.
Je zet gewoon de log aan in mirc dan kun je altijd terugkijken je kan eventueel belangrijke dingen plaatsen op forum kan je het teruglezen inclusief de mensen die er niet bijwaren.
Dat is extra moeite, en daarnaast hebben we hier al een van de mooiste middelen in gebruik omdat zo eenvoudig mogelijk te maken: een forum. 

... Maar ik modereer (nog) niet.
maar dit is wel trager, langer wachten, en mogelijk server-probs.Bee schreef:Dat is extra moeite, en daarnaast hebben we hier al een van de mooiste middelen in gebruik omdat zo eenvoudig mogelijk te maken: een forum.

Ow dus een IRC-server kan geen serverproblemen hebben 
Als ik het zo hoor in ieder geval niet zoveel als .Bas

Jawel, maar vast niet tegelijk!BetaDevil schreef:Ow dus een IRC-server kan geen serverproblemen hebben

Ik heb het er nog wel even met Dark Inca over. Naar mijn mening hebben we niet het gewenste draagvlak voor zo'n project.
Dit lijkt me hét moment voor een slotje nu. 

- Derky