Ik heb regels geschreven voor mijn forum. Alleen nu is mijn vraag zijn de regels goed genoeg.
Je kan de regels hier bekijken: *knip*
Alvast bedankt voor het antwoord!

1. Geen enkel bericht is dom. Ook al is het een makkelijke vraag. Sanctie: 1 waarschuwing
2. 18+ is verboden. Linken er naar is ook verboden! Sanctie: Permanent verbannen.
3. Het is niet toegestaan om illegaale troep op het forum te zetten. Sanctie: 1 maand verbannen. Mocht u het daar na toch nog een keer doen! Dan word u permanent verbannen!
4. Het is verboden om mensen te beledigen. Sanctie: niet bekent dit hangt af van wat u heeft gezegd!
5. Deze regels kunnen worden aangepast. Als u toch een bericht plaatst waar een moderator of een beherder het niet mee eens is. Dan word het bericht als nog verwijderd. En volgt er eventueel een sanctie.
6. Als uw vraag is opgelost zeg dat dan even! Want dan kan de beherder of een Moderator er een slotje op doen.
7. Dit forum werkt met waarshuwingen. Als u 3 waarsuwingen heeft gehad word u 7 dagen verbannen van het forum.
8. Alles wat je op het forum doet is op EIGEN RISICO.
9. Het kan voorkomen dat er leden zijn die geen 13+ zijn dan is het voor hen op EIGEN RISICO.
10. Als je dit forum bezoekt gaat u akkoord met de regels en de voorwaarden en het privacybeleid!
De voorwaarden vind u hier: ucp.php?mode=terms
Het privacybeleid vind u hier: ucp.php?mode=privacy
Ik hoop dat de regels duidelijk zijn!