De nieuwe beheerder worden nog steeds op het matje gelegt

Dus als er problemen zijn is elbert en steff er nog steeds om toe te treden

Maar zoals sim zei, Dat phpBB jullie beide hard gaan missen

Waarom vraag je dat aan mij?simvader schreef:hoe zit het dan met de andere groepen?
ik vraag het aan iedereen die er wat vanaf weet :pElbertF schreef:Waarom vraag je dat aan mij?simvader schreef:hoe zit het dan met de andere groepen?
Wij hebben ook tijden geen teamleiders gehad hoor, en voornamelijk Stef runde in het begin het SVT. Maar het is aan Lucas en Tom om te bepalen wat er gaat gebeuren, gun ze wat tijd want ze hebben een hoop te overleggen.DeadKiller schreef:je kan toch moeilijk in beheerders zitten...
En daarna nog een service team leiden?
Het gaat zo, ik word leider van supportteam en vertaalteamsimvader schreef:hoe zit het dan met de andere groepen? voorbeeld: dark inca is team leider van support team en zit in support team...
Nee, ik zwaai Stef en Elbert uitInsomnia schreef:stop jij er ook mee ?
Das één ding waar ik nu al op kan antwoorden.DeadKiller schreef:je kan toch moeilijk in beheerders zitten...
En daarna nog een service team leiden?
Dark Inca schreef:Voorlopig zal ik het Service Team blijven leiden.
Nee die worden opgeheven ivm inactiviteit.BetaDevil schreef:Het gaat zo, ik word leider van supportteam en vertaalteam
Dacht ik het nietStef schreef:Ook hoi van mij, bedankt voor jullie bedankjes.. leuk dat jullie er zijn ingetuint.