voor de 5 gig dataverkeer is dit ook wel genoeg, het ligt er maar net aan hoeveel leden en hoeveel post je per dag hebt

Dit is de reactie van Hosting2goStef schreef:Even iets tegenin brengen, Hosting2Go schrijft jouw domein op zijn eigen naam. Wat betekent dat jij niet de eigenaar bent van jouw domein. Hoewel ze niet zo flauw zullen zijn, kunnen ze dat wel door het domein niet vrij te geven.
Klopt dit een beetje?Vooropgesteld, u bent juridisch altijd eigenaar van uw domeinnaam zolang er aan de betalingsverplichtingen is voldaan. Bij .com/net/org/info en .eu domeinnamen is het wel zo dat wij de WHOIS informatie voor onze rekening nemen. Dat is onder meer om te voorkomen dat uw gegevens gebruikt worden voor direct marketing, en om te garanderen dat uw domeinnaam niet verloopt na 1 jaar. (Wanneer deze op andere WHOIS gegevens staat, is het mogelijk dat een domeinnaam niet automatisch verlengd wordt door ons systeem). Wanneer u besluit het domein te willen verhuizen, wijzigen we na ontvangst van uw opzegging de WHOIS gegevens zodat u zelf de verhuizing kunt doorvoeren.
.nl domeinnamen staan altijd op uw eigen naam omdat deze geen vervaldatum hebben.
is hier een antwoord op? dit was eigenlijk een vraag die ik ook wou vragenchick schreef:Moet je 60 dagen geregistreed staan voodat je kunt verhuizen?
En, is verhuizing naar een andere host/server moeilijk?
Moet je dan zelf alles overzetten?
Wie oh wie kan mij hierbij helpen?
De reden dat ik wil verhuizen is dat ik niet geheel tevreden ben met mijn huidige hosting service.