Phpbbb of fireboard
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Phpbbb of fireboard
Hey,
Ik ga een nieuwe site opstarten, gebaseerd op joomla! en er komt ook een forum bij.
Kan ik dan het best in combinatie met joomla! toch een fireboard forum nemen of een phpbb forum.
ik heb zelf nog geen ervaring met joomla! laat staan met fireboard.Het voordeel van phpbb is dan wle dat ik dit al ken.
Graag jullie mening!
-Axitaxi-
Ik ga een nieuwe site opstarten, gebaseerd op joomla! en er komt ook een forum bij.
Kan ik dan het best in combinatie met joomla! toch een fireboard forum nemen of een phpbb forum.
ik heb zelf nog geen ervaring met joomla! laat staan met fireboard.Het voordeel van phpbb is dan wle dat ik dit al ken.
Graag jullie mening!
-Axitaxi-
Re: Phpbbb of fireboard
Dit is dus niet de juiste plek om dat de vragen, als je op een Fireboard support forum dit gaat vragen is het antoord het tegenovergestelde van dit antwoord dat vrijwel zeker iedereen hier gaat geven: phpBB!
Waarom? dat weet je toch
Waarom? dat weet je toch

- Bas
- Contacteer:
Blgh, zijn er mensen die Joomla fijn vinden?
Ik had ooit een aanpassing gemaakt die phpBB3 direct in een Joomla-layout bouwt voor een experiment, maar verder gaan aan die site is niet gekomen, omdat het een ***-systeem is 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Ik vind Joomla! behoorlijk irritant, het is wel makkelijker maar ik vind het persoonlijk mooier om echt zelf een site te maken.. en das makkelijker aan te passen
Voormalig Support Teamlid
Het is ook men eerste joomla ervaring,weet dus niet of het lekker werkt of niet
- Bas
- Contacteer:
Ik zou liever iets als Drupal nemen, werkt stukken fijner 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Iedereen heeft een andere mening, sommige mensen vinden nou eenmaal e107 fijn (:o) dus je kunt beter even naar http://www.opensourcecms.com/ gaan en er een paar uittesten, vind je er een fijn zoek je voor een bridge.
Sorry toch zo men op en aanmerkingen;Aquarezz schreef:jah, ik zou ook phpBB nemen, lekker simpel
phpBB 3 Is met een controle paneel gekomen die overzichtelijk is maar tevens (voor beginners in deze zaken) erg moeilijk te beheren is.
De installatie daar in tegen is koek en ei (simpel).
Maar het is wel het beste software die tot nu toe is ontwikkeld in de php fora business.
Daarin heb je gelijkAlexander schreef:Sorry toch zo men op en aanmerkingen;Aquarezz schreef:jah, ik zou ook phpBB nemen, lekker simpel
phpBB 3 Is met een controle paneel gekomen die overzichtelijk is maar tevens (voor beginners in deze zaken) erg moeilijk te beheren is.
De installatie daar in tegen is koek en ei (simpel).
Maar het is wel het beste software die tot nu toe is ontwikkeld in de php fora business.

Het *beep* aan phpBB3 is eignlijk, dat het 'Profile' van vroeger zoveel uitgebreider is, vroeger was alles op 1 pagina, en nu op 30, dus als je op smallband zit, of een tragere host hebt is dat wel jammer

Maarja, nu blijf ik nog effe phpBB2 gebruiken tot phpBB3 volledig uit is