Ben nu een geruime tijd bezig met het zoeken en denken om een externe "nieuwe" site tegebruiken zodat hij goed wordt gevonden door search engines.
Ik vroeg me af wat de beste weg is om een externe site te plaatsen, doormiddel van de forum layout en style.
Bijvoorbeeld in je root (./nieuws/index.php) of (.forum/nieuws.php)
In de site staat $template->set_filenames(array('body' => 'sites/nieuws_body.html') dus de inhoud.
Maar ik krijg het maar niet voor mekaar dat deze inhoud wordt gevonden door bijvoorbeeld: Google co-op search engine, of ik het nu doe met voorbeeld 1 in de root, of voorbeeld 2 in het forum/
Iemand een tip of suggestie?
Beste manier path externe sites
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Beste manier path externe sites
Ik begrijp je niet helemaal? "nieuws_body.html" Wordt niet gelezen door Google nieuws.php daarin tegen wel. Maar wat wil je nu precies weten?
Zoals als je al schrijft wordt nieuws_body.html niet gelezen door Google, terwijl hier wel de inhoud in staat.
Daar in tegen wordt wel nieuws.php wel gelezen maar daar staat geen inhoud in.
nieuws.php
Dus vroeg ik me af hoe ik het nu wel voormekaar zou krijgen dat de inhoud van nieuws_body.html wel wordt gevonden, aangezien ik google coop search engine op de site gebruik, wordt er niks gevonden.
Hopende dat dit een beetje duidelijk is.
Bvd.
Daar in tegen wordt wel nieuws.php wel gelezen maar daar staat geen inhoud in.
nieuws.php
Code: Selecteer alles
<?php
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = '../forum/';
$phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1);
include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx);
// Start session management
$user->session_begin();
$auth->acl($user->data);
$user->setup('common');
page_header('Aanbiedingen');
$template->set_filenames(array(
'body' => 'sites/nieuws_body.html')
);
page_footer();
?>
Hopende dat dit een beetje duidelijk is.
Bvd.
Google leest de "bron" niet maar enkel wat jij en ik ook zien. En wij zien nieuws.php met de code van nieuws.php en de opmaak van nieuws_body.html.
Dit snap ik even niet goed,
Hoe is het dan mogelijk als ik bv. hier boven in de zoek balk (nieuw) type en google search engine laat zoeken dat hij me dit kan weergeven: viewtopic.php?f=9&t=38818
Terwijl als ik viewtopic.php bekijk staat er nergens (nieuw) ?
Hoe is het dan mogelijk als ik bv. hier boven in de zoek balk (nieuw) type en google search engine laat zoeken dat hij me dit kan weergeven: viewtopic.php?f=9&t=38818
Terwijl als ik viewtopic.php bekijk staat er nergens (nieuw) ?