En Stef was de aftelklok vergeten.ElbertF schreef:Ghehe 't is nu al een klassieker.. Symbolisch.. Jullie waren bang hè?

En Stef was de aftelklok vergeten.ElbertF schreef:Ghehe 't is nu al een klassieker.. Symbolisch.. Jullie waren bang hè?
Zoals ik al zei: toen ik het las van RC1 op phpBB.com wist ik al genoeg, ook omdat jullie de nieuwe site zouden gaan installeren en weet ik allemaal wat, als RC1 er wasElbertF schreef:Omdat phpBB.nl 2 uitgegumd werd!
Whahaha jah dat kan ook nog iddBetaDevil schreef:Ik wist eerst niet dat phpBB 3 RC1 uit was gekomen en was bijna aan het denken dat phpBB.nl gehackt was
Is dat toevallig in IE 6?red wodka schreef:ik vind het heeel goed perfect gewoon
een dikke proficiat aan de ontwerpers
maar denk dat ik een foutje heb gevonden of ligt het aan mij
kijk [img]
Klopt inderdaad, daar zit nog een bug in doordat IE 6 moeite heeft met transparante *.png's. Word over een oplossing nagedacht!red wodka schreef:ja idd het is IE 6
Tuurlijk wel!ElbertF schreef:De transparante PNG is geen probleem, ik zal hier binnenkort een oplossing voor aanbrengen. Alleen heeft IE6 moeite met de plaatsing van de afbeelding waardoor deze afgesneden wordt. Ik weet nog niet of ik daar iets aan ga doen.
En hoe groot is het aandeel IE-gebruikers ten opzichte van de rest?ElbertF schreef:Bijna de helft van de iEplorer gebruikers hier draait v6, met de rest van de site heb ik er dan ook rekening mee gehouden.
Dus ongeveer één derde van onze bezoekers, gebruikt een versie waarbij de layout niet 100% is, als je die images tenminste tot layout kunt rekenen. Dan vind ik het ineens wél de moeite waard om het te fixen!ElbertF schreef:Internet Explorer 63,60%
Firefox 32,73%
Opera 2,06%