Wat wil chance ace zeggen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Wat wil chance ace zeggen
Héhé simpele vraag met misschien een simpel antwoord:
Hoe moet ik chance ace vertalen naar het nederlands zoals Slot Machine veranderd in Gokkast.
ik vind het niet met vertaalsites e.d.
Hoe moet ik chance ace vertalen naar het nederlands zoals Slot Machine veranderd in Gokkast.
- Jan
- Contacteer:
Re: Wat wil chance ace zeggen
Geluksaas?mr.Stone schreef:Héhé simpele vraag met misschien een simpel antwoord:
dat is het, maar dit is een gokkast, die hebben we (dus ook met fruit)Jan Marques schreef:Dit: http://www.azteccoin.co.uk/graphics/fruitmachine.gif
is een fruitmachine, is het dat niet?
ik zoek een naam voor net hetzelfde spel met kaarten (fruit is voor de armen met kleine rewards, en dat met die kaarten is voor de rijkeren voor mooiere rewards)
klopt ik heb het ook gehouden bij ChanceAce, toch allemaal bedankt om te helpen zoekenLucas schreef:Áls ik het zou moeten vertalen, zou ik het naar Aas Kansen vertalen. Maar als het een gokspelletjes is...waarom zou je het dan vertalen?
We kennen Blackjack(Zwarte Jan?), Poker (Prikker?), Roulette (Draaien?). Dus we vertalen ook niet alles (meer)