Site promoten/reclame maken?!

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Coen

Bericht door Coen » 26 feb 2007, 12:25

robertoo schreef:meta tags helpen op mijn websites wel, alleen duurt het even op google.
Het is niet gelijk na aanmelding zichtbaar, maar als je bijv 2 weken later tjekt, zal je zien dat hij omhoog kruipt.
Ik zet er altijd een apart zoekwoord in die niemand heeft om tjekken of hij al wat vind.
Ik zet er ook vaak "sex" tussen, ik weet niet of het helpt maar het is denk ik wel 1 van de meest gebruikte zoekwoorden.
En dat is dus precies de reden waarom er steeds minder gebruik gemaakt word van meta-tags! ;)

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 26 feb 2007, 17:10

robertoo schreef:meta tags helpen op mijn websites wel, alleen duurt het even op google.
Het is niet gelijk na aanmelding zichtbaar, maar als je bijv 2 weken later tjekt, zal je zien dat hij omhoog kruipt.
Ik zet er altijd een apart zoekwoord in die niemand heeft om tjekken of hij al wat vind.
Ik zet er ook vaak "sex" tussen, ik weet niet of het helpt maar het is denk ik wel 1 van de meest gebruikte zoekwoorden.
Spijtig genoeg lijkt me dat een averechts effect te hebben, ik denk dat google dan je site als 18+ bestemd en andere mogelijks voorneemt. Maar dat is een speculatie.

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 26 feb 2007, 19:39

Meta's hebben degelijk wel zeker zin, je hebt ook de zin safe for kids, die worden tegenwoordig ook steeds meer toegepast als jouw site ongedifineert is en je hebt zoekmachine of programma die dat niet toestaat omdat er kindere opzitten of denken dat het 18+ is dan blokeert het

naja maakt niet uti ligt eraan wat je doelgroep is anyway.

Wat je ook kunt doen is een index maken met 10000000x worden en snel doorlinken naar je echte main page. misschien beetje fals maar werkt wel.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Bertie

Bericht door Bertie » 26 feb 2007, 19:44

special18 schreef:Meta's hebben degelijk wel zeker zin, je hebt ook de zin safe for kids, die worden tegenwoordig ook steeds meer toegepast als jouw site ongedifineert is en je hebt zoekmachine of programma die dat niet toestaat omdat er kindere opzitten of denken dat het 18+ is dan blokeert het

naja maakt niet uti ligt eraan wat je doelgroep is anyway.

Wat je ook kunt doen is een index maken met 10000000x worden en snel doorlinken naar je echte main page. misschien beetje fals maar werkt wel.
Waar haal je deze briljante informatie vandaan?

Bee

Bericht door Bee » 26 feb 2007, 20:00

special18 schreef:Wat je ook kunt doen is een index maken met 10000000x worden en snel doorlinken naar je echte main page. misschien beetje fals maar werkt wel.
Met als fantastisch resultaat dat Google alleen die pagina indexeert, je door heeft en die hele site uit de database wordt gedropt.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Plaats reactie