Ik zit met een vraag, bij ons op het forum word muziek gepost onder hide en code wel te verstaan, maar nu zou ik van bepaalde cd's een sample in het topic willen bij plaatsen. Dus ik bedoel wanneer ze dan voorbeeld op de button van sample klikken dat die direct gelinkt word naar hun media player ( zonder dat ze dit moeten downloaden ) dat ze dan zo kunne horen over welke muziek het gaat.
Wie kan me uitleggen hoe ik dit moet doen
Mvg sadi
Hoe voeg ik een sample toe
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Je zou het kunnen doen met de Attachment MOD
(Nadat je deze MOD hebt geïnstalleerd, even in het administratiepaneel aangeven welke extensies je toe wilt staan; zoals .mp3, .wav, .midi)
(Nadat je deze MOD hebt geïnstalleerd, even in het administratiepaneel aangeven welke extensies je toe wilt staan; zoals .mp3, .wav, .midi)
nee die sample staat niet op men webhoste
Sorry dat ik het moeilijk kan uitleggen hoor maar wat ik wil is als ik nu een cd post op men forum en ik wil de leden alvorens ze de cd downloaden een stukje wil laten horen van die cd dat ze gewoon maar op het woordje sample of geluid moeten klikken dat gaat dan direct open in hun medi player
Sorry dat ik het moeilijk kan uitleggen hoor maar wat ik wil is als ik nu een cd post op men forum en ik wil de leden alvorens ze de cd downloaden een stukje wil laten horen van die cd dat ze gewoon maar op het woordje sample of geluid moeten klikken dat gaat dan direct open in hun medi player