Ow, ik werk ongeveer 110 uur per week. Dus nog iets harder werken, dan mag je zeikenal-in schreef:Ik werk ongeveer 80 uur per week, beetje ontspanning hoort er ook bij, dus vind ik het leuker om hier te " zeiken "paul schreef:Mischien moet je dan eens daaraan werken, in plaats van hier over het beleid te zeikenal-in schreef: hehe, ik heb het zo druk dat ik niet eens de tijd krijg om mijn site af te maken...
Bee's Bar
					Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
	Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
 - niet passen in de gewone supportfora
 - interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
 - een neutrale of positieve ondertoon hebben
 - anders zijn dan bestaande onderwerpen

Re: vraag
Re: vraag
dank je wel Paulpaul schreef:Ow, ik werk ongeveer 110 uur per week. Dus nog iets harder werken, dan mag je zeikenal-in schreef:paul schreef:Mischien moet je dan eens daaraan werken, in plaats van hier over het beleid te zeiken
Ik werk ongeveer 80 uur per week, beetje ontspanning hoort er ook bij, dus vind ik het leuker om hier te " zeiken "
- Bas
 - Contacteer:

Vecht jullie persoonlijke ruzie liever uit in een PB, via Messenger, of e-mail.

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
						Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Renate denk ik ook, dit keer vond ik het wel erg magertjes. Met het lopen naar de tempel is er behalve Nadia niks gebeurd.Bee schreef:Ik vind Renate Verbaan op dit moment erg verdacht, door die stationsnamen.
Die stationsnamen waren wat vreemd, maar meerdere zeiden Bai-Dim-Hu-Wai.. dus ik weet het ook niet. Jol kan ook...
Nadia vind ik wel erg verdacht, vorige week met die telefoon dat ze onduidelijk sprak, en nu in die tempel, waar ze fout liep. Renete zou inderdaad ook kunnen ja, maar ik ga dan eerder voor nadia.Stef schreef:Renate denk ik ook, dit keer vond ik het wel erg magertjes. Met het lopen naar de tempel is er behalve Nadia niks gebeurd.Bee schreef:Ik vind Renate Verbaan op dit moment erg verdacht, door die stationsnamen.
Die stationsnamen waren wat vreemd, maar meerdere zeiden Bai-Dim-Hu-Wai.. dus ik weet het ook niet. Jol kan ook...
Inderdaad, in de eerste aflevering kreeg Jol als enige een rood mollenboekje.Bee schreef:Je gaat echt op hele kleine dingen letten, zeker als je weet hoe dat vorig jaar ging met de Mol, van die brieven waar elke eerste letter van een regel samen een zin vormde.
Bij de executie van Liesbeth Kamerling afl. 2, zat Menno op een blauwe stoel de rest was rood/geel.
En ik moet ook wat meer op de test-volgorde gaan letten.
Dat klopt natuurlijk niet he  

Jij werkt elke dag 15,8 uur, goed voor 110 uur per week. Al-in zou dus in theorie meer tv kijken dan jou, want hij werkt "maar" 85 uur per week.
Ze zeggen dat je 19% van je vrije tijd (min slapen) naar de TV kijkt, dus zou er op neer komen dat jij iets van 4 minuten tv kijkt per dag. Ik denk dat Al-in toch iets meer kijkt.

Jij werkt elke dag 15,8 uur, goed voor 110 uur per week. Al-in zou dus in theorie meer tv kijken dan jou, want hij werkt "maar" 85 uur per week.
Ze zeggen dat je 19% van je vrije tijd (min slapen) naar de TV kijkt, dus zou er op neer komen dat jij iets van 4 minuten tv kijkt per dag. Ik denk dat Al-in toch iets meer kijkt.
... Maar ik modereer (nog) niet.