Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 16:33
brandsrus schreef:Bewaar de rust voordat de ME binnenkomt in het café. Lijkt me niet nodig

Moeten ze eerst langs bee komen he

-
brandsrus
-
Contacteer:
Bericht
door brandsrus » 20 jan 2007, 16:34
paul schreef:brandsrus schreef:Bewaar de rust voordat de ME binnenkomt in het café. Lijkt me niet nodig

Lijkt me sowieso onmogelijk 8)
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 16:34
brandsrus schreef:paul schreef:brandsrus schreef:Bewaar de rust voordat de ME binnenkomt in het café. Lijkt me niet nodig

Lijkt me sowieso onmogelijk 8)
Mij ook ja

-
Bee
Bericht
door Bee » 20 jan 2007, 16:46
Waarom heeft toch iedereen het idee dat ik zo'n krachtpatser ben

Hele mythe om mij heen ontstaan, terwijl ik nog niet eens 1,75 lang ben, en nog geen 65 kilo weeg

Sterker nog, ben best wel slap, ik krijg een pot nooit geopende appelmoes niet eens zonder sliplapje open

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 16:47
paul schreef:al-in schreef:paul schreef:En als ze een moderator nodig hadden, zouden ze je wel gevraagt hebben

Ik zou niet passen in het moderator team !!!!!!! dus alsjeblieft niet, niet volgens deze regels
Had ik het tegen jouw? nee, hou je mond dan alsjeblieft.
Ik houd voor niemand mijn mond en ik laat me niets opdragen Paul, had je misschien al begrepen, had het ff niet goed gelezen, sorry
ps gevraagt... met een -d
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 16:48
al-in schreef:paul schreef:al-in schreef:
Ik zou niet passen in het moderator team !!!!!!! dus alsjeblieft niet, niet volgens deze regels
Had ik het tegen jouw? nee, hou je mond dan alsjeblieft.
Ik houd voor niemand mijn mond en ik laat me niets opdragen Paul, had je misschien al begrepen, had het ff niet goed gelezen, sorry
Het woord ff bestaat niet, het is even

-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 16:52
ik heb een vraag maar misschien is die allang een keer behandeld in deze 278 pagina's
ik vraag me af wat de reden is van zoveel slotjes op dit forum, soms is het onderwerp nog niet afgesloten en er zit al een slot op
praat me eens even bij, al-in heeft ook een forum op de site staan en gelukkig komen er weinig mensen op, bespaart mij een hoop tijd en kan ik me bezig houden met nuttige dingen
-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 16:53
paul schreef:al-in schreef:paul schreef:Had ik het tegen jouw? nee, hou je mond dan alsjeblieft.
Het woord ff bestaat niet, het is even

bijdehantje

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 16:55
al-in schreef:ik heb een vraag maar misschien is die allang een keer behandeld in deze 278 pagina's
ik vraag me af wat de reden is van zoveel slotjes op dit forum, soms is het onderwerp nog niet afgesloten en er zit al een slot op
praat me eens even bij, al-in heeft ook een forum op de site staan en gelukkig komen er weinig mensen op, bespaart mij een hoop tijd en kan ik me bezig houden met nuttige dingen
Al-in heeft wel een forum, alleen is nergens te vinden wat ze bieden, of hoe je het besteld

-
Bee
Bericht
door Bee » 20 jan 2007, 16:56
Kunnen de twee mannen hun spellingsconflict doorzetten via BM, dankuwel

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 16:57
Bee schreef:Kunnen de twee mannen hun spellingsconflict doorzetten via BM, dankuwel

BM is overleden, vergeten te melden :p
-
brandsrus
-
Contacteer:
Bericht
door brandsrus » 20 jan 2007, 16:57
al-in schreef:ik heb een vraag maar misschien is die allang een keer behandeld in deze 278 pagina's
Ik heb duidelijk uitgelegd waarom er een slotje op het onderwerpen werd gezet, lijkt me dus allemaal duidelijk.
-
Bee
Bericht
door Bee » 20 jan 2007, 17:00
paul schreef:Bee schreef:Kunnen de twee mannen hun spellingsconflict doorzetten via BM, dankuwel

BM is overleden, vergeten te melden :p
He ja, eindelijk:
http://www.paulscripts.nl/bm/
Trouwens, dat BM was een typfoutje.
-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 17:03
Waarom zoekt iemand iets over phpbb op internet? Omdat hij/zij er zelf niet uitkomt. Wat verwacht degene dan op deze internetpagina ? Een normaal antwoord en misschien ook nog wel gezelligheid want als hij/zij geholpen is dan wil hij/zij graag terugkomen.
Ik weet nog mijn eerste bezoek hier op dit forum, ik had een klant en zijn forum was gehacked, vroeg hier om een oplossing en die werd snel beantwoord door een admin, met hem heb ik nog steeds dagelijks heel goed contact.
Wat ik me afvraag is waarom die de sfeer zo grillig is, men is snel op zijn teentjes getrapt en geirriteerd, als dit zo doorgaat dan zal mijns inzien dit forum geen lang leven hebben.
In een pb heb ik een onverschillig antwoord gekregen op een vraag die ik een moderator stel, interesseert het hun niet dat hier mensen komen of is het alleen maar lastig om een vraag te beantwoorden?
-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 17:05
paul schreef:al-in schreef:ik heb een vraag maar misschien is die allang een keer behandeld in deze 278 pagina's
Al-in heeft wel een forum, alleen is nergens te vinden wat ze bieden, of hoe je het besteld

hehe, ik heb het zo druk dat ik niet eens de tijd krijg om mijn site af te maken...
-
brandsrus
-
Contacteer:
Bericht
door brandsrus » 20 jan 2007, 17:08
al-in schreef:[Verhaal]
Dat is dus niet waar, ik geef gewoon een antwoord en alles is helder en duidelijk. Je weet dondersgoed waarom dat topic op slot zit. Omdat in de laatste 4 reactie niets meer over de storm werd gepraat. Om nog verdere offtopic te voorkomen, word het gesloten. Simpel.
Maar dit soort dingen horen via pm met een moderator en niet via het forum.
-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 17:14
brandsrus schreef:al-in schreef:[Verhaal]
Dat is dus niet waar, ik geef gewoon een antwoord en alles is helder en duidelijk. Je weet dondersgoed waarom dat topic op slot zit. Omdat in de laatste 4 reactie niets meer over de storm werd gepraat. Om nog verdere offtopic te voorkomen, word het gesloten. Simpel.
Maar dit soort dingen horen via pm met een moderator en niet via het forum.
Beste Brandsrus,
Ik heb het niet alleen over het topic lekker buitje. De policy hier is, en dat staat me niet aan, dat als er teveel over iets anders geklets wordt dat het dan op slot moet.
Waarvoor zit jij hier als moderator ??
Volgens mij om mensen te helpen, dat jij het leuk vind om te doen en je hoop hier veel plezier te hebben.
-
brandsrus
-
Contacteer:
Bericht
door brandsrus » 20 jan 2007, 17:17
Als de policy niet naar je zin is, vervoeg je dan tot mijn grote baas

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 20 jan 2007, 17:20
al-in schreef:paul schreef:al-in schreef:ik heb een vraag maar misschien is die allang een keer behandeld in deze 278 pagina's

hehe, ik heb het zo druk dat ik niet eens de tijd krijg om mijn site af te maken...
Mischien moet je dan eens daaraan werken, in plaats van hier over het beleid te zeiken

-
aart
Bericht
door aart » 20 jan 2007, 18:48
paul schreef:al-in schreef:paul schreef:Al-in heeft wel een forum, alleen is nergens te vinden wat ze bieden, of hoe je het besteld

Mischien moet je dan eens daaraan werken, in plaats van hier over het beleid te zeiken

Ik werk ongeveer 80 uur per week, beetje ontspanning hoort er ook bij, dus vind ik het leuker om hier te " zeiken "