Antwoorden op vragen

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 18 nov 2006, 10:00

Raimon schreef:Bart is allang niet meer aktief, alleen voor hosting, meen dat bartje niks meer met phpBB deed?
Hij was er op 15 november nog ... Hij komt als er nood aan is, maar ik vermoed dat hij zich liever afzijdig houd.
Wizzzzz schreef:Dit is een advies meer niet..
Ik vind niet dat een moderator iedere keer bij dezelfde persoon in het openbaar moet aanvallen, dat heeft niemand graag zoals ookal blijkt uit het antwoord van carlo. Daarom laten we de mensen zelf de connectie maken of sturen we een pm.

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 18 nov 2006, 11:07

svennson schreef:
Wizzzzz schreef:Dit is een advies meer niet..
Ik vind niet dat een moderator iedere keer bij dezelfde persoon in het openbaar moet aanvallen, dat heeft niemand graag zoals ookal blijkt uit het antwoord van carlo. Daarom laten we de mensen zelf de connectie maken of sturen we een pm.
Nu heb je het geheel over iets anders... dan wat mijn punt was... :cry:
Zal er verder niet op ingaan, schijnbaar komt mijn boodschap niet over...
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 18 nov 2006, 11:21

Als jij mijn opmerking richting svenson modder gooien noemt cq steken onder water dan ben ik Sinterklaas...
heb ik ergens in mijn verhaal specifiek namen genoemd???

(zie laatste regel in jou bericht, sorry hiervoor, niet bewust)
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 18 nov 2006, 12:15

Carlo Claessen schreef:
Als jij mijn opmerking richting svenson modder gooien noemt cq steken onder water dan ben ik Sinterklaas...
heb ik ergens in mijn verhaal specifiek namen genoemd???

(zie laatste regel in jou bericht, sorry hiervoor, niet bewust)
A. Nee klopt, wilde wel even mijn mening extra aanhalen.. :)

B. lol krijg je als je nog niet helemaal wakker ben, overkomt een ieder wel eens..
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Bee

Bericht door Bee » 18 nov 2006, 16:53

Waarom zulke lange discussies voeren, als je toch al weet wat er uit gaat komen:

- Antwoorden geven is vrijwillig
- Halve of oncorrecte antwoorden geven is not-done

Waar het mij om gaat is dat er te WEINIG mensen echt antwoord geven op de vragen, en dat er maar een handvol mensen is die een antwoord kunnen geven. En bij mij vallen linkdumpjes niet onder antwoorden.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 18 nov 2006, 17:04

Bee schreef:Waarom zulke lange discussies voeren, als je toch al weet wat er uit gaat komen:

- Antwoorden geven is vrijwillig
- Halve of oncorrecte antwoorden geven is not-done

Waar het mij om gaat is dat er te WEINIG mensen echt antwoord geven op de vragen, en dat er maar een handvol mensen is die een antwoord kunnen geven. En bij mij vallen linkdumpjes niet onder antwoorden.
Juist geen link dumpjes dat ben ik met je eens Bee,
Ik krijg het idee dat er geen moeite gedaan wordt om als er een rare vraag gesteld wordt,
voorbeeld "hoe installeer ik dit of mod ik ?" niet linken, maar geen een korte info, het antwoord te achterhalen.
Doe vriendelijk sympatiek, zorg dat de gebruiker niet alleen linkjes moet volgen.
Maar volg hem daar bij, geef hem ondersteuning, zorg dat je uitgebreide uitleg geeft.
En wat versta jij onder goede uitleg beste Bee? ik vindt goede uitleg dat je de eind gebruiker meer info geeft dan hij/zij vraagt,
en ook wat kennis en service bieden, bv een goede mod aanraden, en niet diep linken met die mod alleen :thumb:

half antwoord is geen antwoord, goede support dat teld!
Desnood eindgebruiker goed door helpen en door vragen.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 18 nov 2006, 17:20

bovenstaande antwoorden vallen bij mij dus onder de noemer steken onder water er van uitgaande dat jullie op dit bericht doelen

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=270757#270757

ben direct of niet, het spelletje moet gewoon eens stoppen, dat is wat jullie spelen.

als jullie graag horen dat jullie hebben gewonnen, mij best, ik vind dat alles behalve interessant.

als jullie kritiek op iedere actie doen mij ook best, houd er ook rekening mee dat er eens een wederactie kan komen in vormen van commentaar en antwoorden waar niet iedereen op aan het wachten is.

jullie bepalen de spelregels, ik speel het spel mee.

als het hard tegen hard zou moeten gaan dan is het helaas niet anders, ik weet echter heel zeker als ik me zo op jullie sites zou gedragen zou ik allang een vermaning en of nog meer hebben gehad.

nogmaals, leer respect te hebben voor een ander, dan krijg jij het ook.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Bee

Bericht door Bee » 18 nov 2006, 17:31

Carlo Claessen schreef:bovenstaande antwoorden vallen bij mij dus onder de noemer steken onder water er van uitgaande dat jullie op dit bericht doelen

Ik heb dat bericht nog niet gezien, en dat weet ik zeker, want het papiertje was nog oranje...

Je kan alles wel steken onder water noemen, maar iets minder wantrouwen wil wel eens helpen :?
... Maar ik modereer (nog) niet.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 18 nov 2006, 17:47

Carlo Claessen schreef:bovenstaande antwoorden vallen bij mij dus onder de noemer steken onder water er van uitgaande dat jullie op dit bericht doelen

Nou niet bepaald, dit gaat niet om een bericht neit om een persoon en helemaal niet tegen jou alleen,
Mijn berichten baseren op het algemene berichten die geplaats worden en beantwoord worden
Carlo Claessen schreef: ben direct of niet, het spelletje moet gewoon eens stoppen, dat is wat jullie spelen.

als jullie graag horen dat jullie hebben gewonnen, mij best, ik vind dat alles behalve interessant.
Gewonnen waar heb je het over, ik ben al direct zie eerdere berichten.
Carlo Claessen schreef: als jullie kritiek op iedere actie doen mij ook best, houd er ook rekening mee dat er eens een wederactie kan komen in vormen van commentaar en antwoorden waar niet iedereen op aan het wachten is.

jullie bepalen de spelregels, ik speel het spel mee.

als het hard tegen hard zou moeten gaan dan is het helaas niet anders, ik weet echter heel zeker als ik me zo op jullie sites zou gedragen zou ik allang een vermaning en of nog meer hebben gehad.

nogmaals, leer respect te hebben voor een ander, dan krijg jij het ook.
Probeer je nou medeleiden te krijgen? nee gebruikers maken geen spelregels,
het team heeft regels waar iedereen zich aan moet houden.
Ik gedraag me normaal, waarom denk je dat ik geen support meer geef hier :wink:
Hebben jullie allemaal aan jullie zelf te danken, dus ga niet zeggen over spelletjes spelen.

Geef je graag een note mee lees de berichten is goed, niks staat er dat het tegen jou is, het is in het algemeen!

Stef

Bericht door Stef » 18 nov 2006, 18:25

Heel leuk die discussies hoor, maar misschien is het een idee dat jullie dan allemaal eens lekker gaan supporten, dus mensen helpen, waar het hier om gaat op phpBB.nl.

Bedankt.

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 18 nov 2006, 18:33

Raimon schreef:
Jantaxi schreef: Dit ben ik wel met je eens, maar beter een "onzin" antwoord dan helemaal geen antwoord. Indien er namelijk een "onzin" antwoord is geplaatst, is er altijd wel iemand die dat zeer snel weer corrigeert....
Zo creer je slechte onzinnige support, je moet gewoon weg antwoorden als je het antwoord weet, ga je onzin verkonidigen moet je buiten gaan knikkeren ;)
Het mag misschien niet de beste support zijn, maar het is wel support.
Niet iedereen is evengoed in PHPbb, en goedbedoelde support is in mijn ogen geen slechte support. Ik zie regelmatig reacties dat de aangedragen oplossing niet werkt, maar men is wel dankbaar voor de reactie (en DAT bedoelde ik dus met bovenstaande opmerking).

Jouw "knikker-opmerking" kan ik wel begrijpen, maar dan blijven er niet veel mensen meer over op dit forum vrees ik... :wink:
Jantaxi schreef: Niettemin hebben de paar reacties mij wel verder geholpen (ook al vind ik het vreemd dat sommige mensen dus niet op een PM reageren, zelfs als ik daarvoor op hun eigen website registreer).
Normaal een logische reden dat somige mensen ook nog andere bezigheden hebben, moeten we nu medelijden krijgen dat je registreerdt omdat je een antwoord wilt hebben?
voor mij is de regel geen pm support, alleen via een forum. [/quote]

Gelieve dan je profiel eens na te kijken, want ik zag dat toch echt staan in een van je profielen. Medelijden is trouwens niet gewenst, een reactie op een PM wel (al is het maar dat ik support vragen via een forum moet stellen en niet via een PM). Dat is wel zo prettig...
Raimon schreef: Ben je daar niet mee eens heb ik een mailadres die openbaar is en voor iedereen te vinden is.
Een support forum is voor je te helpen, bij mij gaan support vragen op een support forum voor, dan een prive bericht, als je mail contact hebt is dat een ander aspect, dan kan ik je meteen helpen.
Dus dat is niet vreemd, je pakt het alleen verkeerd aan.
Mijn excuses voor de verkeerde aanpak van een PHPbb-beginner. Als je dit echter eerder had gemeld (bijvoorbeeld als reactie op mijn PB :wink:) had ik die fout al eerder kunnen corrigeren...

In elk geval toch bedankt voor je reactie... :thumb:
Afbeelding

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 18 nov 2006, 19:05

Jantaxi schreef:
Het mag misschien niet de beste support zijn, maar het is wel support.
Niet iedereen is evengoed in PHPbb, en goedbedoelde support is in mijn ogen geen slechte support. Ik zie regelmatig reacties dat de aangedragen oplossing niet werkt, maar men is wel dankbaar voor de reactie (en DAT bedoelde ik dus met bovenstaande opmerking).

Jouw "knikker-opmerking" kan ik wel begrijpen, maar dan blijven er niet veel mensen meer over op dit forum vrees ik... :wink:
Nou dan ligt je de gebruiker wel verkeerd voor wat ik versta onder zeer slechte support,
weet je het antwoord niet reageer je gewoon niet, anders zou ik zeggen wordt paparazie die vertellen toch ook kolder!
Jantaxi schreef:
Gelieve dan je profiel eens na te kijken, want ik zag dat toch echt staan in een van je profielen. Medelijden is trouwens niet gewenst, een reactie op een PM wel (al is het maar dat ik support vragen via een forum moet stellen en niet via een PM). Dat is wel zo prettig...
Nou op phpBB.com staat er niks verkeerd op, tevens op phpBBs. ook niet, alleen hier op phpBB.nl, maar had ik daar een reactie van je gekregen neen, nou een reactie gebeurt niet zo snel op een pb,
aangezien ik ook andere bezigheden non phpBB heb wat veel tijd in beslag neemt ;)
Jantaxi schreef:

Mijn excuses voor de verkeerde aanpak van een PHPbb-beginner. Als je dit echter eerder had gemeld (bijvoorbeeld als reactie op mijn PB :wink:) had ik die fout al eerder kunnen corrigeren...

In elk geval toch bedankt voor je reactie... :thumb:
Vriend dit is neit verkeerd bedoelt maar vraag altijd gewoon support op een forum waarom?

1) snellere reacties
2) Meerdere reacties, als ik een support vraag via pb krijg wordt die niet meteen beantwoord,
vooral deze week ging dat niet om "blije" "drukke" omstandig heden

Verder hoop ik dat er nog support gegeven wordt hier, tevens dat mensen willen antwoorden.

En ook niet dieplinken, maar gewoon normaal antwoord geven, zonder een afstantelijke reactie of rolleyes smilie!
Probeer de gebruiker te begrijpen, vraag door.

Dat dat ik heden ook een jaar geleden,
Maar dat behoort tot mijn verleden.
Niet om een rare reden,
ook niet door andere leden.

Kan jullie niks anders dan succes wensen , en hopen op betere tijden.
De betere tijden zullen goed zijn voor phpBB en bertie :wink:

Stef

Bericht door Stef » 18 nov 2006, 20:11

Raimon schreef:Nou op phpBB.com staat er niks verkeerd op, tevens op phpBBs. ook niet, alleen hier op phpBB.nl
Kun je even aanwijzen waar staat dat je niet om support mag vragen via de PB functie? Als een gebruiker dat niet vervelend vind, wie zijn wij om ons daarmee te bemoeien.

Enkel het topic gebruiken om te vragen over PB's/MSN uit te wisselen vind ik wat ver gaan, maar is niet verboden.

Plaats reactie