Jantaxi schreef:
Het mag misschien niet de beste support zijn, maar het is wel support.
Niet iedereen is evengoed in PHPbb, en goedbedoelde support is in mijn ogen geen slechte support. Ik zie regelmatig reacties dat de aangedragen oplossing niet werkt, maar men is wel dankbaar voor de reactie (en DAT bedoelde ik dus met bovenstaande opmerking).
Jouw "knikker-opmerking" kan ik wel begrijpen, maar dan blijven er niet veel mensen meer over op dit forum vrees ik...
Nou dan ligt je de gebruiker wel verkeerd voor wat ik versta onder zeer slechte support,
weet je het antwoord niet reageer je gewoon niet, anders zou ik zeggen wordt paparazie die vertellen toch ook kolder!
Jantaxi schreef:
Gelieve dan je profiel eens na te kijken, want ik zag dat toch echt staan in een van je profielen. Medelijden is trouwens niet gewenst, een reactie op een PM wel (al is het maar dat ik support vragen via een forum moet stellen en niet via een PM). Dat is wel zo prettig...
Nou op phpBB.com staat er niks verkeerd op, tevens op phpBBs. ook niet, alleen hier op phpBB.nl, maar had ik daar een reactie van je gekregen neen, nou een reactie gebeurt niet zo snel op een pb,
aangezien ik ook andere bezigheden non phpBB heb wat veel tijd in beslag neemt
Jantaxi schreef:
Mijn excuses voor de verkeerde aanpak van een PHPbb-beginner. Als je dit echter eerder had gemeld (bijvoorbeeld als reactie op mijn PB

) had ik die fout al eerder kunnen corrigeren...
In elk geval toch bedankt voor je reactie... :thumb:
Vriend dit is neit verkeerd bedoelt maar vraag altijd gewoon support op een forum waarom?
1) snellere reacties
2) Meerdere reacties, als ik een support vraag via pb krijg wordt die niet meteen beantwoord,
vooral deze week ging dat niet om "blije" "drukke" omstandig heden
Verder hoop ik dat er nog support gegeven wordt hier, tevens dat mensen willen antwoorden.
En ook niet dieplinken, maar gewoon normaal antwoord geven, zonder een afstantelijke reactie of rolleyes smilie!
Probeer de gebruiker te begrijpen, vraag door.
Dat dat ik heden ook een jaar geleden,
Maar dat behoort tot mijn verleden.
Niet om een rare reden,
ook niet door andere leden.
Kan jullie niks anders dan succes wensen , en hopen op betere tijden.
De betere tijden zullen goed zijn voor phpBB en bertie