andere forums
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
andere forums
wie weet welke andere forums er nog allemaal zijn zoals phpBB. Ik heb er al eentje kunnen vinden: phorum.
alvast bedankt, joas
alvast bedankt, joas
voor support ?
of wat bedoel je precies?
er zijn denk ik wel miljoenen phpbbforums net als deze...
iets duidelijker graag
of wat bedoel je precies?
er zijn denk ik wel miljoenen phpbbforums net als deze...
iets duidelijker graag
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Hmm even denken,
Je hebt:
phpBB S'werelds grote community
Vbulletin
Invision
SMF
Icebb
Yabb
Zorum
Zforum
Yazd
Zmb
W3
Wwboard
Wikiwikiweb
phorum
Ik vindt phpBB persoonlijk de aller beste, je kan makkelijk en snel wat aanpassen.
Er zijn vele aanpassingen te vinden, en de grote community is het voordeel
Zal zo de lijst vernieuwen als ik nog nieuwe forum software tegen kom
Je hebt:
phpBB S'werelds grote community
Vbulletin
Invision
SMF
Icebb
Yabb
Zorum
Zforum
Yazd
Zmb
W3
Wwboard
Wikiwikiweb
phorum
Ik vindt phpBB persoonlijk de aller beste, je kan makkelijk en snel wat aanpassen.
Er zijn vele aanpassingen te vinden, en de grote community is het voordeel

Zal zo de lijst vernieuwen als ik nog nieuwe forum software tegen kom

Laatst gewijzigd door Raimon op 22 sep 2006, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Er zijn er tientallen, Google is your friend
De meest bekende zijn niet gratis zoals Invision PowerBoard en vBulletin.

Jepz dat klopt, en ik zal zelf ook nooit geen andere als phpBB gebruiken.
phpBB werkt gewoon het fijnste makkelijkste en mooiste.
Nou ik ga niet meer over typen : http://thinkofit.com/webconf/forumsoft.htm#vanilla
Daar vindt je diverse links :thumb:
phpBB werkt gewoon het fijnste makkelijkste en mooiste.
Nou ik ga niet meer over typen : http://thinkofit.com/webconf/forumsoft.htm#vanilla
Daar vindt je diverse links :thumb:
De meeste bekende is gratis, en je zit nu op een van de support fora ervanBlack-Hole schreef:Er zijn er tientallen, Google is your friend![]()

-
- Contacteer:
Vraag is alleen of het de meest gebruikte is, vooral de grotere sites gebruiken meestal software waarvoor betaald moet worden, niet dat dat dan beter moet zijn.paul schreef:De meeste bekende is gratis, en je zit nu op een van de support fora ervanBlack-Hole schreef:Er zijn er tientallen, Google is your friend![]()
Heb het idee dat phpbb meer wordt gebruikt bij de wat kleinere sites en 'hobbyisten' zoals ik.
is al beterhendry schreef:en een helebekende, maar helaast niet gratis: IPB. Maar phpBB 2.0 word waarschijnlijk toch beter

-
- Contacteer:
Bewerk (edit) button gebruiken en je tekst aanpassen in jou bericht.hendry schreef:jeppaul schreef:Neem aan dat je olympus bedoelt?hendry schreef:en een helebekende, maar helaast niet gratis: IPB. Maar phpBB 2.0 word waarschijnlijk toch betertypfoutje moet kunnen ookal gebeurt het heel vaak bij mij
Kan de trick doen

Daar heb je een goed punt in, anders kan je de fout niet ondekken natuurlijk.hendry schreef:
dat is allen handig als je weet dat je een spel fout maakt
Had ik niet bij stilgestaan.