Wii, 360 of PS3
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
Re: Wii, 360 of PS3
ik ga voor de nintendo die het coolst 8) en ik heb altijd nintendos en de xbox is van micrsoft..
Ben jij een man of een vrouw?svennson schreef:Ik spaar momenteel voor een xbox 360donaties zijn altijd welkom op paypal :p contacteer me, je krijgt er zelfst een zoen voor terug

Volgens mij gaan alleen échte sony fanboys (crabs) de Playstation 3 kopen, wat wil je, €600,-
Dan kun je beter 2 Wii's kopen, dat is dubbel plezier

440 gulden ongeveer.svennson schreef:Ik heb ook een vrouwelijke kant :p ...Ben jij een man of een vrouw?
Jah al die consoles zijn duur. De goedkoopste 200 eurodas 8 duizend oude belgische frank. (een hoeveel oude nederlandse gulden ?)
das een hoop geld voor jonge mensen. Nuja ik zie mijn opa nu niet tennissen op zo'n Whii ding :p
ga voor de wii
die spellen die op ps3 of 360 uitkomen speel ik wel op mn pc.
niks gaat boven gamen op pc.
en die anderhalve exclusieve titel die op de consoles uitkomen, zullen me dan een worst wezen
die spellen die op ps3 of 360 uitkomen speel ik wel op mn pc.
niks gaat boven gamen op pc.
en die anderhalve exclusieve titel die op de consoles uitkomen, zullen me dan een worst wezen
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Denskie War
- Contacteer:
- Cheeta
- Contacteer:
600 euro is introductie prijs, xbox kwma ook zo duur op de markt, maar na paar weken zakken ze rap, psx de eerste playstation net uit dik 700 gulden 3 maanden later 300 gulden, ps1 kwam uit kleine variant psx 200 gulden ps1 300 gulden, ps2 kwam uit, psx niet meer verkrijgbaar, ps1 90 euro, 200 gulden.
verwacht dit ook weer bij de ps3
verwacht dit ook weer bij de ps3
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
-
-
wat gegoogled : http://nl.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc
en HD-speler lijkt me een Hard disk speler, maar ik kan fout zijn, zodat externe HD bruikbaar zijn?
nee mischien ook niet 8)
en HD-speler lijkt me een Hard disk speler, maar ik kan fout zijn, zodat externe HD bruikbaar zijn?
nee mischien ook niet 8)
dattie 600 euro zou gaan kosten was een misverstand:Playstation 3
€599,-
Blue ray drive
Motion sensor
http://tweakers.net/nieuws/41950/Sony:- ... stand.html
maar voor een blue ray drive zal de ps3 wel heel goedkoop worden
ik heb altijd playstation wel de beste gevonden en ik hoop dat ze nu weer met een goeie aankomen
ook al ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe nintendo, omdat die de nieuwste motion sensor heeft! die op al je bewegen reageert en meteen. bij ps3 is de motion sensor op minder kanten ingesteld dan de nintendo