Webhost
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Webhost
Ik draai mijn nieuwe forum nu nog op mijn localhost.
Ik wil deze binnenkort overzetten naar een webhost.
Nu is mijn vraag heb ik aan het onderstaande genoeg voor (uiteindelijk) gemiddeld 150 gebruikers per dag?
En is het gebruikelijk dat de groote van je MySQL database mee gerekent met het aantal MB web ruimte dat je hebt?
Mb web ruimte: Gb data verkeer:
350 MB 15 GB
Graag jullie reactie..
Ik wil deze binnenkort overzetten naar een webhost.
Nu is mijn vraag heb ik aan het onderstaande genoeg voor (uiteindelijk) gemiddeld 150 gebruikers per dag?
En is het gebruikelijk dat de groote van je MySQL database mee gerekent met het aantal MB web ruimte dat je hebt?
Mb web ruimte: Gb data verkeer:
350 MB 15 GB
Graag jullie reactie..
- desmarties
- Contacteer:
Tsja, ligt er toch aan wat je met je forum doet.
We draaien nu nog geen maand met ons nieuwe forum en hebben toch al ons account moeten verhogen naar 12 gb dataverkeer per maand en 600mb schijfruimte.
Komt omdat we oa. muziek ( oude rechtenvrije) en foto's opnemen en onder de leden verspreiden.
Dus is lastig aan te geven.
Om te beginnen zit je goed en de evt. verhoging zul je moeten bekijken. Gewoon in de gaten houden dus.
We draaien nu nog geen maand met ons nieuwe forum en hebben toch al ons account moeten verhogen naar 12 gb dataverkeer per maand en 600mb schijfruimte.
Komt omdat we oa. muziek ( oude rechtenvrije) en foto's opnemen en onder de leden verspreiden.
Dus is lastig aan te geven.
Om te beginnen zit je goed en de evt. verhoging zul je moeten bekijken. Gewoon in de gaten houden dus.
-
- Contacteer:

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Dan zit er iets niet goed, als je dat forum in je signature bedoeldlennartb schreef:ik verbruik 10GBtjes per maand en ongeveer 7GB ruimte alleen voor mijn forum
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
Ohw okeej!nickdhnick schreef:hij bedoeld vast al zn sites bij elkaar (hij heeft er meerdere)
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-