posting and you.

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

posting and you.

Bericht door svenn » 27 mei 2006, 13:48

Ik hoop dat het niet als spam word gezien aangezien het niet eens mijn site is. Maar ik vond het wel best grappig.
http://www.gfx-masters.com/Forum/Extra_ ... sting.html

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 27 mei 2006, 13:56

kunnen n00bs nog wat van leren :D

Insomnia
Berichten: 277
Lid geworden op: 15 apr 2006, 20:52
Contacteer:

Bericht door Insomnia » 28 mei 2006, 19:56

haha hij is leuk :D

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 29 mei 2006, 00:30

Heel oud, maar nog steeds leuk

Judobreaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2006, 16:27

Bericht door Judobreaker » 24 jun 2006, 16:30

Jah, hij is leuk he. :D

Trouwens een verzoekje, ik vind het niet erg als je dingen van mijn site zoals deze gebruikt, maar zou je het de volgende keer even kunnen melden?
Dan weet ik waar die connecties op mijn server vandaan komen. :P

(Voor het geval je het nog niet doorhad, http://www.gfx-masters.com is mijn site :P)

Bij voorbaat dank,

-Judobreaker.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 24 jun 2006, 19:44

Ergh, jij hebt toch ook gewoon van een andere site? Wij zorgen alleen maar voor traffic naar jou site!

En oh jaa, topic bumping is niet nodig.

Judobreaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2006, 16:27

Bericht door Judobreaker » 24 jun 2006, 21:35

Klopt, ik heb hem ergens anders vandaan, het verschil is alleen dat deze nu wel op mijn server staat.

Ik vind het verder niet erg als je het gebruikt hoor, 't is alleen prettig als ik weet waar hij nog meer gebruikt word.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 25 jun 2006, 12:59

Judobreaker schreef:Klopt, ik heb hem ergens anders vandaan, het verschil is alleen dat deze nu wel op mijn server staat.

Ik vind het verder niet erg als je het gebruikt hoor, 't is alleen prettig als ik weet waar hij nog meer gebruikt word.
Hij word nergens anders gebruikt, er word enkel naar jouw pagina gelinkt, het is geen deep-linking wat hier gebeurd... :roll:

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 25 jun 2006, 13:06

Judobreaker schreef:Klopt, ik heb hem ergens anders vandaan, het verschil is alleen dat deze nu wel op mijn server staat.

Ik vind het verder niet erg als je het gebruikt hoor, 't is alleen prettig als ik weet waar hij nog meer gebruikt word.

toch mijn exuses...

Judobreaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2006, 16:27

Bericht door Judobreaker » 25 jun 2006, 17:01

Prophecy schreef:
Judobreaker schreef:Klopt, ik heb hem ergens anders vandaan, het verschil is alleen dat deze nu wel op mijn server staat.

Ik vind het verder niet erg als je het gebruikt hoor, 't is alleen prettig als ik weet waar hij nog meer gebruikt word.
Hij word nergens anders gebruikt, er word enkel naar jouw pagina gelinkt, het is geen deep-linking wat hier gebeurd... :roll:
Je snapt wat ik bedoel... :P

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 25 jun 2006, 21:03

Judobreaker schreef:Klopt, ik heb hem ergens anders vandaan, het verschil is alleen dat deze nu wel op mijn server staat.

Ik vind het verder niet erg als je het gebruikt hoor, 't is alleen prettig als ik weet waar hij nog meer gebruikt word.
Waarom? Het is niet jouw bestand... Als je niet wilt hebben dat mensen naar jouw site linken dan moet je daar wat aan doen.

Judobreaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2006, 16:27

Bericht door Judobreaker » 25 jun 2006, 21:05

Lezen is moeilijk he?

Ik heb nooit gezegt dat ik het niet wilde, alleen dat ik het prettig vind als je het even meldt.

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 25 jun 2006, 22:28

Heb jij ook aan de maker gemeld dat JIJ hem hebt gebruikt?

Heb jij de maker TOESTEMMING gevraagd om het te 'lenen'?

Over 'lezen is moeilijk gesproken'...

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 25 jun 2006, 22:41

Menace rustig, rustig.. wind je maar liever op over de scheids van Portugal - Nederland dan dit topic. :wink:

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 25 jun 2006, 22:55

Stef schreef:Menace rustig, rustig.. wind je maar liever op over de scheids van Portugal - Nederland dan dit topic. :wink:
Dat doe ik... iedereen die tegendraads is, is een Portugees.. :) Dus deze portugees moet lekker ergens anders moeilijk gaan doen.. :bier:

Judobreaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2006, 16:27

Bericht door Judobreaker » 26 jun 2006, 00:16

As the matter of facts, ik heb inderdaad toestemming gevraagd aan degene die de website beheerde waar ik dit gevonden had.
Die toestemming heb ik ook nog gekregen.

Nu nog iets leuks, ik zal nog eens heel duidelijk uitleggen wat ik nou eigenlijk bedoel want lezen blijkt inderdaad vrij lastig te zijn (ik weet dat ik nu overkom als een zak maarja, men vat mij niet dus dat wil ik even goed hebben.)

Ik heb er, zoals ik al een paar keer gezegt heb, geen enkel probleem mee dat je dit filmpje gebruikt.
Je doet er maar mee wat je wil.
Het enige waar ik graag een melding van heb de volgende keer is dat jullie de file gebruiken terwijl deze nog op mijn server staat.
Ik krijg nu connecties van buitenaf waarvan ik mij dus afvrroeg waar ze vandaan kwamen.
Het gaat me niet om de file, maar om de connecties naar mijn server.
Het is gewoon prettig om te weten waar de connecties vandaan komen en wat de reden is van de connecties.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 26 jun 2006, 01:24

Het plaatsen van een link is iets heel anders dan het leggen van een "connectie"...

Dus Google zou in principe ook toegang moeten vragen naar jouw bestanden? Als iemand een link naar een andere site legt, is dat geheel vrijwillig en als jij graag wilt dat niet iedereen dat mag (of tenminste niet zonder dat jij het weet), dan dien je daar zelf maatregelen voor te treffen!

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 26 jun 2006, 10:36

Jongens, moet ik hier nu echt een slotje opgooien omdat jullie met deze zinloze discussie door willen gaan.

Judobreaker had liever gezien dat hij even op de hoogte werd gebracht, nou oké dan weten we dat. Einde discussie. :wink:

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 26 jun 2006, 15:49

Nu nog iets leuks, ik zal nog eens heel duidelijk uitleggen wat ik nou eigenlijk bedoel want lezen blijkt inderdaad vrij lastig te zijn (ik weet dat ik nu overkom als een zak maarja, men vat mij niet dus dat wil ik even goed hebben.)
Niet alleen als een zak, maar nog een domme zak ook...

Je blijft wel bijdehand, 'lezen is moeilijk' e.d., maar je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk door een NIET bestaande Engelse uitspraak te gebruiken!

De uitspraak is:

As a matter of fact...

En niet:
As the matter of facts,

Dus voordat je weer bijdehand gaat lopen doen, kijk even je wijze uitspraken na!


Dat wilde ik nog even kwijt. Het is echt hilarisch... Iemand die neerbuigend doet omdat 'lezen moeilijk is' die zichzelf belachelijk maakt!

Gesloten