Commentaar

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
Menace2Society

Commentaar

Bericht door Menace2Society » 13 jun 2006, 16:08

Vreemd, toen ik hier nog heel regelmatig was, was het VERBODEN om moderatortje te spelen... Er werden waarschuwingen voor uitgedeeld!

Waarom mag ilovephphbb het wel?

Stef

Bericht door Stef » 13 jun 2006, 16:29

Menace2Society schreef:Vreemd, toen ik hier nog heel regelmatig was, was het VERBODEN om moderatortje te spelen... Er werden waarschuwingen voor uitgedeeld!

Ehm? Dit vraag je in iemand anders z'n topic? :roll: Stuur maar een PB als je het wil weten.

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 13 jun 2006, 17:39

Stef schreef:
Menace2Society schreef:Vreemd, toen ik hier nog heel regelmatig was, was het VERBODEN om moderatortje te spelen... Er werden waarschuwingen voor uitgedeeld!

Ehm? Dit vraag je in iemand anders z'n topic? :roll: Stuur maar een PB als je het wil weten.
Ik help Maniak met het opzetten van zijn site. En zijn topic wordt verstoord door een snotneus die hier de moderator gaat uithangen.

Sinds wanneer is phpbb begonnen met het meten met 2 maten? :roll:

Bee

Bericht door Bee » 13 jun 2006, 18:48

Laten we de snotneus discussie via PB verder voeren, en hier terug ontopic gaan.

(Overigens meten wij niet met 2 maten)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Stef

Bericht door Stef » 13 jun 2006, 19:04

Menace2Society schreef:Ik help Maniak met het opzetten van zijn site. En zijn topic wordt verstoord door een snotneus die hier de moderator gaat uithangen.

Sinds wanneer is phpbb begonnen met het meten met 2 maten? :roll:
Laat ik even heel duidelijk zijn.

Het is zeer onfatsoenlijk om offtopic te gaan in een topic dat niet van jou is, wie het ook is. Daarbij pakken wij diegene op onze manier aan, een manier die we niet altijd openbaar maken. En we hoeven hier al helemaal geen commentaar op.

Wij voeren hier ons beleid uit, dit doen we op een zorgvuldige manier, commentaar hierop is dus niet nodig. Mocht je wel iets aan te merken hebben kun je dit via een PB doen aan de desbetreffende moderator.

Gesloten