sofi nummer

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
ilovephpbb

sofi nummer

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 15:14

ik heb op meerder websites gezien tot je bij aanmelding je sofinummer moet intoetsen(msn ondermeer) waar kan ik regelen tot ik ook mag controleren op sofinummer????

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 mei 2006, 15:26

Kan me bijna niet voorstellen dat je die moet invoeren. Geef is een link?

Nymphy

Bericht door Nymphy » 18 mei 2006, 15:29

ik ook niet tenzij het een overheidssite is of een site waarmee je geld kan verdienen en hiermee je sofinummer MOET opgeven

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 15:33

paul schreef:Kan me bijna niet voorstellen dat je die moet invoeren. Geef is een link?
inloggen op msn messenger klikken op bill gegevens invoeren en dan in het tweede scherm moet je de sofi doen

http://mmnl.nl/003.jpg

Nymphy

Bericht door Nymphy » 18 mei 2006, 15:36

zoals ik dus al zei dat heeft iets met betalen te maken...

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 mei 2006, 15:40

En waarschijnlijk wordt daar niet gecontroleerd of dat sofi nummer bestaat, want dat kan naar mijn weten niet.

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 15:40

Nymphy schreef:zoals ik dus al zei dat heeft iets met betalen te maken...
ja dat snap ik maar ik wil ook bij elke betaling het sofinummer controleren kan dat

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 mei 2006, 15:41

Naar mijn weten niet nee. (Er zit wel een formule achter nog, maar die is denk ik wel op google tet vinden :))

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 15:43

paul schreef:Naar mijn weten niet nee. (Er zit wel een formule achter nog, maar die is denk ik wel op google tet vinden :))
dus het is niet mogelijk waarom kan msn het dan wel

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 mei 2006, 15:47

Je kan met een formule controleren of hij geldig is, maar volgens mij kan er niet gecontroleerd worden of hij bestaat.

Stef

Bericht door Stef » 18 mei 2006, 16:10

Je sofinummer is niks anders dan je persoonlijke nummer van de staat, je kunt die niet direct controleren maar je kunt er wel navraag naar doen.

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 18 mei 2006, 17:21

Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt. :)

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 17:40

Bas schreef:Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt. :)
opletten is moeilijk

de opvolger van msn 7.5 is msn windows live messenger

Code: Selecteer alles

De opvolger van MSN messenger 7.5 heet Live Messenger 8.0! Deze is reeds een tijdje gereleased in een zogenaamde beta versie, en is vanaf nu ook te downloaden op deze site. Op deze pagina kan je hierover meer informatie vinden.
de windows messenger is pas op 6.0
Laatst gewijzigd door ilovephpbb op 18 mei 2006, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Stef

Bericht door Stef » 18 mei 2006, 17:41

ilovephpbb schreef:
Bas schreef:Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt. :)
opletten is moeilijk
Inderdaad want lees jij de tekst van Bas nog eens. :roll:

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 18 mei 2006, 17:42

Ik zeg helemaal niks over Windows Messenger? Ik zeg duidelijk MSN/Windows Live Messenger... ;) De tekst Windows Live hoort bij elkaar, en ik bedoel dus niet MSN Live Messenger.

Editje: En het is niet MSN 7.5, maar MSN Messenger 7.5... :roll:
Laatst gewijzigd door Bas op 18 mei 2006, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 18 mei 2006, 17:43

Bas schreef:Ik zeg helemaal niks over Windows Messenger? Ik zeg duidelijk MSN/Windows Live Messenger... ;) De tekst Windows Live hoort bij elkaar, en ik bedoel dus niet MSN Live Messenger.
wat ik heb is wel degelijk de msn live messenger hij komt van de msn site af :twisted: :twisted:

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 18 mei 2006, 17:44

MSN Live Messenger? :roll: Ik zeg niks over dat je die niet kan hebben, ik gebruikte hem zelf ook... Leer lezen!

Edit: Oeps, heb hem door, dat was alleen een voorbeeld... Voor dat MSN/Windows in 1 stuk was, maar dat Live hoorde nog bij Windows...

Lontronics

Bericht door Lontronics » 18 mei 2006, 22:19

Nooit je sofi-nummer afgeven aan instanties die er niks mee te maken hebben. Als jij een sofinummer zou vereisen om toelating tot wat dan ook te krijgen dan zou ik in ieder geval afhaken.

Jan.

Bee

Bericht door Bee » 20 mei 2006, 16:53

Bill is van de SNS-Bank. Banken zijn bevoegd om je SOFI nummer te vragen, omdat een eventueel inkomen daarop gestort wordt, en dat bekend is bij de belastingsdienst. Kijk ook maar eens naar de loonformulieren die de banken gratis opsturen naar de jeugd waarmee loon op de rekening wordt gestort.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Plaats reactie