sofi nummer
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
sofi nummer
ik heb op meerder websites gezien tot je bij aanmelding je sofinummer moet intoetsen(msn ondermeer) waar kan ik regelen tot ik ook mag controleren op sofinummer????
inloggen op msn messenger klikken op bill gegevens invoeren en dan in het tweede scherm moet je de sofi doenpaul schreef:Kan me bijna niet voorstellen dat je die moet invoeren. Geef is een link?
http://mmnl.nl/003.jpg
- Bas
- Contacteer:
Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt. 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
opletten is moeilijkBas schreef:Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt.
de opvolger van msn 7.5 is msn windows live messenger
Code: Selecteer alles
De opvolger van MSN messenger 7.5 heet Live Messenger 8.0! Deze is reeds een tijdje gereleased in een zogenaamde beta versie, en is vanaf nu ook te downloaden op deze site. Op deze pagina kan je hierover meer informatie vinden.
Laatst gewijzigd door ilovephpbb op 18 mei 2006, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad want lees jij de tekst van Bas nog eens.ilovephpbb schreef:opletten is moeilijkBas schreef:Die website is niet eens van MSN, die is van de SNSBank, die die dienst (Bill) in een tab (advertenties dus) in MSN/Windows Live Messenger aanbiedt. O, en MSN heeft niks te maken met Windows Live Messenger, wat jij gebruikt.

- Bas
- Contacteer:
Ik zeg helemaal niks over Windows Messenger? Ik zeg duidelijk MSN/Windows Live Messenger...
De tekst Windows Live hoort bij elkaar, en ik bedoel dus niet MSN Live Messenger.
Editje: En het is niet MSN 7.5, maar MSN Messenger 7.5...

Editje: En het is niet MSN 7.5, maar MSN Messenger 7.5...

Laatst gewijzigd door Bas op 18 mei 2006, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- Bas
- Contacteer:
MSN Live Messenger?
Ik zeg niks over dat je die niet kan hebben, ik gebruikte hem zelf ook... Leer lezen!
Edit: Oeps, heb hem door, dat was alleen een voorbeeld... Voor dat MSN/Windows in 1 stuk was, maar dat Live hoorde nog bij Windows...

Edit: Oeps, heb hem door, dat was alleen een voorbeeld... Voor dat MSN/Windows in 1 stuk was, maar dat Live hoorde nog bij Windows...
Bill is van de SNS-Bank. Banken zijn bevoegd om je SOFI nummer te vragen, omdat een eventueel inkomen daarop gestort wordt, en dat bekend is bij de belastingsdienst. Kijk ook maar eens naar de loonformulieren die de banken gratis opsturen naar de jeugd waarmee loon op de rekening wordt gestort.
... Maar ik modereer (nog) niet.