Ik heb al een tijdje een forum voor beginnende (vrij jonge)mixers,producers en dj's die graag ideeën willen uitwisselen en hun creaties willen laten horen aan iedereen,om zo een opstapje te maken naar het professionele mixen,producen van eigen tracks.
Het forum bestaat al ongeveer 2 jaar en heeft al best naamsbekendheid in de underground dj scené,alleen hebben wij hetvolgende probleem.
In het verleden is het forum altijd onderhouden door mensen met phpbb skills en mensen die van wanten wisten,en op deze manier werd het forum altijd een beetje leuk gehouden,maar nu zijn deze personen erg druk en hebben er geen zin meer in om wat aan het forum te doen.
Het forum krijgt steeds meer errors erbij en steeds meer dingen krijgen complicaties,waardoor het erg demotiverend word voor mij en de crew om het forum te blijven onderhouden....
Het is zelfs zo erg dat er zichtbare errors onstaan die de bezoekers ook kunnen zien.
Ikzelf heb geen verstand van het technische gedeelte van het forum en zou niet weten hoe ik het zou moeten fixen.
Ik zoek dus met spoed een persoon die mij graag zou willen bijstaan als technische staff van dit forum of als dat gewenst is admin van dit forum,om het zo weer tot een gaaf forum te maken vol met leuke mods!
Dit is z'on beetje mijn laatste hoop op hulp,dus ik ben benieuwd!
Het gaat om dit forum : *knipperdeknip*
Intresse mail me dan op : *knipperdeknip*
Nu met gratis anti-spamfilter
Gezocht iemand met skills!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
We hebben een verzamelplaats voor dit soort topics, plaats hem daar nog eens.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=22107
Succes met het vinden van hulp!
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=22107
Succes met het vinden van hulp!