een goeie websitebuilder
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
Frontpage is slecht!!-=|Rik|=- schreef:Frontpage
Ik heb een tijdje ermee gewerkt. De plaatsing, uitlijning en dergelijk is slecht. Er komt een hoop rommel tussen die niet hoeft, niet kan of de boel in de war schopt.
Ik gebruik zelf Dreamweaver 8 en AceHTML 6 Free. Ik gebruik nu steeds minder AceHTML en steeds meer Dreamweaver. AceHTML loopt voordurends vast. En deingebouwde FTP cliënt van Dreamweacer is erg handig.
Ik gebruik niet echt de voorgebakken functies van Dreamweacer en AceHTML, maar typ de code vooral zelf(of kopieer het van andere bestanden). Ik vind het zelf altijd het leukst om het zelf te maken. Dat geeft meer voldoening en je kan echt zeggen dat het jouw site is.
sudo apt-get remove windows
- Carlo Claessen
http://www.chami.com/html-kit/
html - kit php & html & java ...
Ik gebruik hem niet omdat ik meer de trial en error methode toepas eerder dan het gestructuureerd werk. Maar het is wel een leuk programma.
html - kit php & html & java ...
Ik gebruik hem niet omdat ik meer de trial en error methode toepas eerder dan het gestructuureerd werk. Maar het is wel een leuk programma.