Waar hou jij je forum over!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Mark schreef:mijn forum gaat over het stoppen met roken. Altijd een hot item in het begin van elk nieuw jaar.
:thumb: Ik ook sinds 1 januari. Van de 14 mensen zijn we nog met z'n 2en over...

Nou ja.. mijn forum is duidelijk dacht ik

-
- Contacteer:
Ik zal ook maar een tipje van de sluier doen waar ik mee bezig ben 
Een Avril Forum site voor de mooiste zangeres
alleen is nog lang niet af hoor en je kunt er ook terrecht als je Mods wil laten instaleren dus mochten er mensen te lui en geen zin in hebben om te modden stel ze op het Avril forum (tijdelijk lycos domein tot er een mooi domein vrij is
)
en suggesties zijn altijd welkom hoor sta er altijd open voor :thumb:

Een Avril Forum site voor de mooiste zangeres

en suggesties zijn altijd welkom hoor sta er altijd open voor :thumb:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
die was toch van beeDerky schreef:Avrill.nl ?Opeltijgertje schreef: (tijdelijk lycos domein tot er een mooi domein vrij is)

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Haha die doet ie toch nooit wegDerky schreef:Avrill.nl ?Opeltijgertje schreef: (tijdelijk lycos domein tot er een mooi domein vrij is)

Idd dat denk ik ook hu weet het zeker maar was meer op de officele aan het azen van BMMProphecy schreef:Weet het wel zeker en weet ook (bijna) zeker dat die voorlopig nog niet vrij komt...

LOL idd ik weet dat alXinix schreef:over van alles maar dat weet je al

Haha geheim schrift Pauluspaulus schreef:avrill.nl is al verlopen![]()
Alleen bij lycos zijn ze iets vergeten

Mijn forum is een zeer belangrijk communicatie middel tussen de leden van onze duikclub.
Ook leden van een "zuster-duikclub" maken (beperkt) gebruik van ons forum.
Dank zij dit forum hebben we de mogelijkheid om zeer snel en vooral up-to-date informatie te verspreiden over alle activiteiten.
Het is echt een gigantisch suc6 en zeer waardevolle en inmiddels onmisbare tool voor onze club geworden!
Ook leden van een "zuster-duikclub" maken (beperkt) gebruik van ons forum.
Dank zij dit forum hebben we de mogelijkheid om zeer snel en vooral up-to-date informatie te verspreiden over alle activiteiten.
Het is echt een gigantisch suc6 en zeer waardevolle en inmiddels onmisbare tool voor onze club geworden!
- desmarties
- Contacteer:
Gaat driekwart van de forums hier niet over? Wees eens origineel...YoKev schreef:JATTERtwisternl schreef:ik ben bezig aan een forum over van alles: real life, sport, games, scripten enz...
Binnenkort mijn forum: http://www.swordfactsbenelux.nl !!!