wil een forum beginnen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
wil een forum beginnen
Wil een forum beginnen waar kan ik deze het beste downlaoden en welke versie?
Re: wil een forum beginnen
http://www.phpbb.nl/downloads.phpJopie schreef:Wil een forum beginnen waar kan ik deze het beste downlaoden en welke versie?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Installeer het ook meteen even voor hem, hoeft hij gelijk al niets meer te doen.cdrom-la schreef::thumb:
hier de directe download link
http://surfnet.dl.sourceforge.net/sourc ... 2.0.17.zip

Nee, dat noem je de gebruikers teveel aan het handje houden waardoor ze (1) niets leren, (2) terug blijven komen voor het minste of geringste en (3) verwend raken.
Onze taak is het motiveren van de phpBB gebruikers om zelf kennis te maken met het pakket en ze te begeleiden op het moment dat ze er meer mee willen dan de standaard configuratie ze toelaat. Het is niet onze taak om alles voor ze voor te kauwen.
Overigens ga ik hier niet met je over in discussie, zo is het nu eemaal en als je het daar niet mee eens bent ga je lekker je eigen weg. Onze vorig meningsverschil ligt me nog vers in het geheugen en ik zit niet te wachten op een nieuwe serie van ondoordachte koppige posts.
Onze taak is het motiveren van de phpBB gebruikers om zelf kennis te maken met het pakket en ze te begeleiden op het moment dat ze er meer mee willen dan de standaard configuratie ze toelaat. Het is niet onze taak om alles voor ze voor te kauwen.
Overigens ga ik hier niet met je over in discussie, zo is het nu eemaal en als je het daar niet mee eens bent ga je lekker je eigen weg. Onze vorig meningsverschil ligt me nog vers in het geheugen en ik zit niet te wachten op een nieuwe serie van ondoordachte koppige posts.
Nu je het zegt, dat heb ik drie weken geleden ook al gedaan, zie hier , en hier.mosymuis schreef:Installeer het ook meteen even voor hem, hoeft hij gelijk al niets meer te doen.cdrom-la schreef::thumb:
hier de directe download link
http://surfnet.dl.sourceforge.net/sourc ... 2.0.17.zip
Het zou de eerste keer dus niet zijn

Ik ben ook de beroerdste niet om te helpen 8)
KNAVIVO DIERENHULP
Ga ergens anders mensen irriteren. Als je probeert leuk te doen is phpBB.nl daar niet de gewenste locatie voor. Alle mythes rond je account zijn allang opgelost, en je uitspraken uit recente topics hebben niet veel goed gedaan.cdrom-la schreef:Sjonge.........
Is je moeder nu trots op je
Als je leden zo helpt
Verlies je leden !
Je moet ze goed helpen en je zelf er niet makkelijk van afmaken
En dadelijk post je weer
Discussie gesloten leuk joh ga zo door
Voor de allerlaatste keer: Terug ontopic
... Maar ik modereer (nog) niet.
Nouw joh
die gast heeft alleen zijn antwoord dus ......
Ik irriteren
ik irriteren ME VERSCHRIJKELIJK AAN JULLIE
ik leuk proberen te doen ?
Jong jullie moeten je allemaal laten nakijken
er zijn nog genoeg mensen hier die support nodig hebben
EN ONTOPIC HEEFT TOCH GEEN ZIN DOMBO
GOOI ER GEWOON EEN SLOTJE OP
die gast heeft alleen zijn antwoord dus ......
Ik irriteren
ik irriteren ME VERSCHRIJKELIJK AAN JULLIE
ik leuk proberen te doen ?
Jong jullie moeten je allemaal laten nakijken
Gefeliciteerd joh ... Ga je nouw weer aan het werkAlle mythes rond je account zijn allang opgelost, en je uitspraken uit recente topics hebben niet veel goed gedaan.
er zijn nog genoeg mensen hier die support nodig hebben
EN ONTOPIC HEEFT TOCH GEEN ZIN DOMBO
GOOI ER GEWOON EEN SLOTJE OP