Ik stop met phpbb & webdesigning
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Hoe groot is de kans dat jij net als Bill Gates gaat worden? Ok, maak braaf je school af ^^-=|Rik|=- schreef:Mjah, en kijk naar het resultaat
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
-
- Contacteer:
Valt tegen hoor. Ik verbaas mij soms over de intelligente vragen die er gesteld worden. Maar ik ben ook vaak verrast dat men in de openingspost het antwoord al gevenpaulus schreef:Das toch niet zo hoogStef schreef:Het niveau op phpBB.nl bereikt zijn hoogtepunt.

Ik weet niet wat ik zeg, maar dat maakt niet uit

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
leuk dat je zegt dat bill gates zijn school niet afmaakte , zoon 20 jaar geleden , zonder diploma kun je de dag van vandaag , nog net achter de trein aan hollen (niet verwijtend bedoelt) en zelfst met diploma ben je lang al niet meer zeker van een beroep , vraag maar aan de piloten ...Intruder schreef:Hoe groot is de kans dat jij net als Bill Gates gaat worden? Ok, maak braaf je school af ^^-=|Rik|=- schreef:Mjah, en kijk naar het resultaat
Beetje onzin, als je ergens goed in bent kun je altijd voor jezelf beginnen. Ik ken veel ondernemers die hun middelbare school niet eens hebben afgemaakt, ben er zelf ook een vansvennson schreef:zonder diploma kun je de dag van vandaag , nog net achter de trein aan hollen (niet verwijtend bedoelt) en zelfst met diploma ben je lang al niet meer zeker van een beroep , vraag maar aan de piloten ...