Reclame onderdrukken omzeilen.

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
lot
Contacteer:

Reclame onderdrukken omzeilen.

Bericht door lot » 13 aug 2005, 21:11

Ik zat vanmiddag bij een vriendin en ik liet mijn website zien en tot mijn grote verbazing was alle reclame verdwenen van mijn site. Norton Internet Security was de boosdoener. Daar baal ik natuurlijk als een stekker van, ik hou het allemaal heel netjes, geen popups, geen opdringerige advertenties alleen een paar banners om de kosten van de server etc te drukken en wellicht straks een extra zakcentje te verdienen.

Ik ben direct op zoek gegaan naar tips en trucs om één en ander te omzeilen, Norton een beetje voor de gek te houden maar ik kan niks vinden. Het enige wat ik gevonden heb is het programma "Protect My Ads" van http://www.protectmyads.com/. Die kost 19 dollar zoveel, maar ook daar kan ik niet veel van vinden en om nou zomaar bijna 20 dollar uit te geven voor iets waar ik niet van weet of het werkt, dat vind ik link.

Heeft één van jullie tips en trucs ?

Lotte.

Stef

Bericht door Stef » 13 aug 2005, 21:14

Je kunt in de configuratie van Norton als het goed is ingesteld dat dit niet voor een bepaalde website geld. Maar dit gebeurd alleen client side, wat voor banners zijn het?

lot
Contacteer:

Bericht door lot » 13 aug 2005, 21:20

Ik heb google banners "Ad Words" en een banner van Tesnet. Beide werden geblocked. Ik heb al een post geplaatst waarin ik gevraagd heb "reclame onderdrukken" uit te zetten maar ik wil dat gewoon omzeilen zeg maar ;)

Lotte.

Plaats reactie