Zet er ook ff bij wat je doet (of je werkt, op school zit of helemaal niets doet
Wat is je leeftijd?
					Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
	Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
 - niet passen in de gewone supportfora
 - interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
 - een neutrale of positieve ondertoon hebben
 - anders zijn dan bestaande onderwerpen

Wat is je leeftijd?
Na aanleiding van een ander topic, hier dan de verlossende pol
Zet er ook ff bij wat je doet (of je werkt, op school zit of helemaal niets doet
 ).

Ik ben 14 en ik werk voor school als ik goesting eb 

greetzzzz,
Barben ==> admin @ http://www.internetfaq.tk
						Barben ==> admin @ http://www.internetfaq.tk
Ik ben 15 jaar en behoor voor school te werken, ook al komt dat er niet altijd van.  

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
						13 Jaar ( 16 Juni word ik 14, over 2 weekjes 
 )..
Werk bij UbiSoft als mini designertje zeg maar.. soort achtergrond werk bijv. wat photoshop dingetjes, wat frontpage, wat hardware dingen en van zulk soort gedoe..
Verder zit ik op school.. en hoor ik daarvoor ook te werken.. maja.. computers he..

Werk bij UbiSoft als mini designertje zeg maar.. soort achtergrond werk bijv. wat photoshop dingetjes, wat frontpage, wat hardware dingen en van zulk soort gedoe..
Verder zit ik op school.. en hoor ik daarvoor ook te werken.. maja.. computers he..
[+] Isento at DeviantArt
						- SaNdEr2015
 - Contacteer:

- 
				Caboman

Kun je nagaan.. zonder al die kleintjes wist je nou nog niks van PhpBBCaboman schreef:allemaal kleintjes op dot forum, d8 ik al
mischien kan maar rustiger doen, want straks kunen die hersentjes van jullie het niet aan
[+] Isento at DeviantArt
						- 
				Caboman

tja, als phpbb-nl.com eerder was tegengekomen was ik in de 1e plaats hier nooit gekomen.Leipo schreef:Kun je nagaan.. zonder al die kleintjes wist je nou nog niks van PhpBBCaboman schreef:allemaal kleintjes op dot forum, d8 ik al
mischien kan maar rustiger doen, want straks kunen die hersentjes van jullie het niet aan
Gamertalk is echt een geflopte site,, wuahahhaha, alleen dat flash vind ik mooi
- Menace2Society

Nu je alles van Php weet, kun je je bezig houden met design-software.... Want die site ken je natuurlijk veel mooier bouwen dan dat...dat zie je zelf ook wel dacht ik?Caboman schreef:tja, als phpbb-nl.com eerder was tegengekomen was ik in de 1e plaats hier nooit gekomen.Leipo schreef:Kun je nagaan.. zonder al die kleintjes wist je nou nog niks van PhpBBCaboman schreef:allemaal kleintjes op dot forum, d8 ik al
Gamertalk is echt een geflopte site,, wuahahhaha, alleen dat flash vind ik mooi