Gezocht programmeur
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gezocht programmeur
Ik ben op zoek naar iemand die de tijd en kennis heeft om mijn forum te onderhouden...
De reden hiervoor is dat door de privé drukte van mijn vorige programmeur en de huidige programmeur ik WEER zonder zit.
Mocht jij het kunnen en willen neem dan ff contact met me op...
Je moet wel de nodige kennis hebben...want heb een aantal ideeën voor het forum maar door mijn n00bigheid kan ik het niet zelf...
Dus nogmaals...kun je het en wil je het doen, neem contact met me op.
De reden hiervoor is dat door de privé drukte van mijn vorige programmeur en de huidige programmeur ik WEER zonder zit.
Mocht jij het kunnen en willen neem dan ff contact met me op...
Je moet wel de nodige kennis hebben...want heb een aantal ideeën voor het forum maar door mijn n00bigheid kan ik het niet zelf...
Dus nogmaals...kun je het en wil je het doen, neem contact met me op.
word je er
wordt je er voor betaald ?
Re: word je er
Vrijwillige basis...want de rest verdient er ook niets op, dus gaat moeilijksvennson schreef:wordt je er voor betaald ?
oke best , wou het enkel wetenRimStone schreef:Vrijwillige basis...want de rest verdient er ook niets op, dus gaat moeilijksvennson schreef:wordt je er voor betaald ?

Ja op dit moment is het een standaart forum...maar wil samen met de nieuwe programmeur iets aparts maken...svennson schreef:oke best , wou het enkel wetenRimStone schreef:Vrijwillige basis...want de rest verdient er ook niets op, dus gaat moeilijksvennson schreef:wordt je er voor betaald ?over wat gaat de site ?
Iets waarvan mensen zeggen "eey gaaf" en dan ook blijven hangen en actief meeposten
tjah
wel ik wil je wel best helpen hoor maar ik ben vandaag niet meer online
voeg je me toe op msn ? zie profiel
voeg je me toe op msn ? zie profiel
Wat een prachtplan!RimStone schreef:Ja op dit moment is het een standaart forum...maar wil samen met de nieuwe programmeur iets aparts maken...
Iets waarvan mensen zeggen "eey gaaf" en dan ook blijven hangen en actief meeposten
-
- Contacteer:
Het sarcasme druipt er vanaf, hahamosymuis schreef:Wat een prachtplan!

pff laat hem nu in de gedachte ... jouw ideen zijn toch ook niet allemaal perfect ...mosymuis schreef:Wat een prachtplan!RimStone schreef:Ja op dit moment is het een standaart forum...maar wil samen met de nieuwe programmeur iets aparts maken...
In rens zijn geval welsvennson schreef:pff laat hem nu in de gedachte ... jouw ideen zijn toch ook niet allemaal perfect ...mosymuis schreef:Wat een prachtplan!RimStone schreef:Ja op dit moment is het een standaart forum...maar wil samen met de nieuwe programmeur iets aparts maken...

Guess who's back..
hijs ook maar eens mens hoorRico schreef:In rens zijn geval wel
slijmbalRico schreef:In rens zijn geval welsvennson schreef:pff laat hem nu in de gedachte ... jouw ideen zijn toch ook niet allemaal perfect ...mosymuis schreef: Wat een prachtplan!

Maar ik weet toch denk ik wel zeker dat niet al zijn ideeën geweldig zijn