[ CENTRAAL ] Games

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Nevels
Contacteer:

Bericht door Nevels » 15 jun 2005, 11:20

Yes ik zit in de goeie topic :bier:
Vragie over mijn pc,
Ik doe er nog 512 mb geheugen bij dan heb ik 1 gig, Iedereen zegt dat dat beter is najah doe ik dat maar,
Maar ik heb nu Nvidia Geforce FX 5700 256 mb als videokaart, Iedereen zegt dat dat mijn pc laag maakt voor gamen aangezien ik verder een AMD 3200 64 Bit enzo heb.
Dus weten jullie een goeie game kaart, En liefst echte koopjes, Geld groeit me niet op rug :wink:

Dit is toch deels OnTopic gaat ook over games,
Najah Momenteel speel ik
Battlefield 2 (demo),
GTA San Andreas,
UEFA Champions League 2004-2005,
America's Army,
F1 Challenge,
DTM 2,
Far Cry,
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory,
First to Fight,
Brother In Arms,
Call of Duty + Offensive,
Joint Operations + Escalation,

Dit is gelijk zowat alle spellen op mijn pc, Maar dit jaar had ik nieuwe regel, Zet alleen spellen op de pc die je ook echt speelt niet na een uurtje vergeet!

Hoop dat iemand me nog kan helpen?

Alvast bedankt,
Nevels
Alvast bedankt,
Voor de info iedereen!

Bee

Bericht door Bee » 15 jun 2005, 13:49

Wat is er mis met die videokaart, als is het wel zo dat de prestaties van je videokaart pas echt goed kunnen worden als je Windows XP 64 hebt, samen met drivers voor 64-Bits ondersteuning, en games hebt die in 64-Bits modus geoptimaliseerd kunnen draaien.

Maar de processor is wel een van de laatste componenten die de videokaart negatief kunnen beinvloeden.

Ik heb zelf een GeForce FX 5200, met een AMD Athlon XP 2400+ (dus even rekenen, dat is 2 Ghz ;)), en ik zou niet inzien waarom die videokaart zo slecht zou zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Nevels
Contacteer:

Bericht door Nevels » 15 jun 2005, 14:05

Dat zegt iedereen, Heb net medewerker van Norrod gebeld, Die zegt dat 6600 Beste voor mij is, Dus daar ben ik nu over aan nadenken!
Alvast bedankt,
Voor de info iedereen!

Gesloten