Michael Jackson
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Michael Jackson
Over ongeveer 1 1/2 uur zal het zo ver zijn waarschijnlijk, dan zal de uitspraak komen in "De rechtzaak van de eeuw"! Wat denk jij er over.
Ik zelf zie dit als een enorm circus om maar aan geld te komen. En als hij schuldig wordt bevonden, zal hij de gevangenis echt niet overleven.
Ik zelf zie dit als een enorm circus om maar aan geld te komen. En als hij schuldig wordt bevonden, zal hij de gevangenis echt niet overleven.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Als hij in de gevanis moet vraagt hij of hij in de kinder gevangenis mag...
GameStyle.nl
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
Inderdaad, VRIJGESPROKEN!!! op alle aanklachten.
Michael.

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
haha
Volgends mij is het een mes die aan twee kanten snijd , mensen roken geld , echter vind ik michael niet echt om 'vrij' rond te lopen als je hem bekijkt en zijn schulden , en zijn toestand geestelijk ...
Re: haha
Inderdaad, gewoon TBS met mogelijkheid tot uitbrengen van muziek.svennson schreef:Volgends mij is het een mes die aan twee kanten snijd , mensen roken geld , echter vind ik michael niet echt om 'vrij' rond te lopen als je hem bekijkt en zijn schulden , en zijn toestand geestelijk ...

Nee hoor, gewoon een topartiest waarbij enkele steekjes los zitten maar volgens mij niet eens in staat is om dat soort dingen te doen.
Barki.nl
wel
iedereen heefd zijn eigen muziek stijl
maar ondanks al zijn 'dwaasheden' blijft hij wel een speciaal figuur , iemand waarnaar mensen zouden moeten opkijken , hopelijk doen ze dit niet meer denk ik zo .