Graag wil ik jullie allemaal vragen The ONE Campaign met mij te steunen. Dit hoeft niet met geld, of met vrijwilligerswerk. Het enige wat je hoeft te doen is hier te klikken, de ONE verklaring te lezen en als je het er mee eens bent het digitaal te ondertekenen.
Te ONE Campaign is er op gericht om AIDS, honger en extreme armoede uit te bannen. Dit klinkt misschien als iets that's never gonna happen. Misschien is dat wel zo. Maar toch, als het zo makkelijk is om iets te proberen als dit, dan is het toch de moeite waard? Met de handtekeningen die worden verzameld wordt geprobeerd om 1 % extra van het budget van de VS vrij te krijgen om mensen te helpen met gezondheid, onderwijs en schoon voedsel en drinkwater. Misschien lijkt het dan nog als een druppel op een gloeiende plaat maar met die ene procent kan voorkomen worden dat 10 milljoen kinderen wees worden door AIDS, kunnen 104 miljoen kinderen de lagere school volgen, kunnen 900 miljoen mensen schoon drinkwater krijgen en kunnen bijna 6,5 miljoen kinderen onder de 5 jaar gered van het overlijden aan ziektes.
Vele internationale sterren steunen The ONE Campaign. Klik hier voor de video die ze gemaakt hebben. Ik hoop dat jullie ook 2 minuten wilen nemen (naast de 2 minuten om dit te lezen) om The ONE Campaign te steunen.
"ONE by ONE, we can help them help themselves"
"one person, one voice, one vote at a time"
Webmasters die zich willen inzetten voor ONE kunnen een banner op hun website zetten. De banners (met HTML code) zijn hier te verkrijgen:
http://www.one.org/ActionHost.aspx
---
@mods, ik weet dat dit forum niet bedoeld is om zieltjes te winnen of om politiek uitingen te verwoorden, maar ik denk dat dit onderwerp toch wel toelaatbaar is, daarnaast zit er stiekem een stukje in voor webmasters. Mochten jullie desondanks vinden dat het hier niet thuis hoort, alhoewel ik vind dat het op ieder forum of website thuishoort, het kruisje zit linksonder